نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

جعبه گشایی هدست Pulse Elite پلی استیشن ۵ | صدای واقعی زندگی در بازی‌ها

جدیدترین هدست شرکت سونی با نام Pulse Elite به‌تازگی در بازار ایران موجود شده است. در این ویدیو آن را با یکدیگر جعبه‌گشایی می‌کنیم و نگاهی به هدست ۱۵۰ دلاری پلی‌استیشن می‌اندازیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شرکت سونی پس از عرضه رسمی کنسول پلی استیشن ۵ و آغاز نسل نهم بازی‌های ویدیویی، همواره سخت‌افزارهای جانبی متنوعی را برای کاربران خود طراحی کرده و آن‌ها را در دسترس قرار داده است. به عنوان مثال می‌توانیم به رنگ‌های متنوع کنترلر‌های دوال سنس و فیس پلیت‌های مختلف کنسول موردنظر اشاره کنیم. از طرفی دیگر نیز باید گفت که شرکت ژاپنی در سال ۲۰۲۰ میلادی هدست Pulse 3D را در بازار عرضه کرد. همچنین سونی در سال ۲۰۱۹ شرکت Audiokinetic و در سال ۲۰۲۳ شرکت Audeze را خرید تا به سمت تولید هدست‌های بهتر برای گیمرها برود.

حال نوبت به جدیدترین هدست سونی رسیده است که زمستان سال گذشته در دسترس قرار گرفت. این سخت‌افزار نسبت به برادر بزرگ‌تر خود پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است. در این ویدیو من به همراه محمدحسین قصد داریم در کنار مقایسه ظاهری این دو هدست، نگاهی نیز به محتویات درون جعبه پالس الیت داشته باشیم. هدست Pulse Elite را فروشگاه تک سیرو در اختیار زومجی قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت سخت‌افزارهای گیمینگ به سایت این فروشگاه سر بزنید. در ادامه شما را دعوت به مشاهده این ویدیو می‌کنم.

برای حمایت از زومجی، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نظر شما چیست؟‌ آیا تجربه استفاده از هدست‌های شرکت سونی و پلی استیشن را داشته‌اید؟‌ دیدگاه و نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده