// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Warhammer 40k: Space Marine 2 احتمالا دارای بخش چندنفره است

همزمان با ادعای کاربران در شبکه‌های مجازی، به‌نظر می‌رسد که بازی Warhammer 40k: Space Marine 2 میزبان حالت PvP خواهد بود.

تصاویر هنری فاش شده جدید بازی Warhammer 40k: Space Marine 2 از وجود مود PvP در این بازی خبر می‌دهد؛ حالتی که Marineها را در مقابل یکدیگر قرار خواهد داد.

یوتیوبری با نام کاربری prdalien0 همزمان با انتشار ویدیویی از کتاب هنری، جزئیات بخش‌های مختلف، شخصی‌سازی‌ها و غیره را پیش از عرضه بازی فاش کرد. به‌نظر می‌رسد که مود PvP تنها کلاس‌ها و نیروهای مختلف مارین‌ها را شامل می‌شود؛ همچنین پرچم‌ها و گروه‌هایی برای بازیکن‌‌ها درنظر گرفته شده است تا بتوانند آن‌‌ها را با سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. پلیرها می‌‌توانند با استفاده از منویی مخصوص به انجام مأموریت‌های مختلف بپردازند و شخصیت خود را ارتقا دهند.

این کاربر ادعا کرد که دشمنان و مراحل بازی شامل «انواع مختلف Tyrandis و Chaos Marineها» می‌شود؛ او همچنین تأکید کرد که اسلحه‌های متفاوت، وسایل نقلیه و حتی آیتم‌های قابل‌تعامل در این بازی حضور خواهند داشت. داستان بازی Warhammer 40k: Space Marine 2 در ادامه نسخه اول جریان دارد و ادامه‌ی ماجراجویی تیتوس، ستوان Ultramarines Space Marine را که کلایو استندن صداپیشگی این شخصیت را انجام داده است، به نمایش می‌گذارد.

بازی Warhammer 40k: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور (۹ سپتامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده