نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶

اولین ویدیو فیلم Megalopolis فرانسیس فورد کوپولا منتشر شد

به‌تازگی اولین ویدیو رسمی فیلم Megalopolis به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا منتشر شده است که در آن شاهد حضور آدام درایور هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فیلم مگالوپلیس منتشر شده است. در آستانه جشنواره فیلم کن، به‌تازگی اولین ویدیو فیلم Megalopolis به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا منتشر شده است که در آن آدام درایور از پنجره ساختمان کرایسلر در نیویورک خارج می‌شود که ظاهرا در آستانه سقوط و خودکشی است، اما در ادامه اتفاقی عجیب رخ می‌دهد که مانع این اتفاق می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین ویدیو فیلم Megalopolis را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فرانسیس فورد کوپولا، کارگردان سه‌گانه پدرخوانده، فیلم The Conversation، فیلم Apocalypse Now، فیلم Rumble Fish، فیلم The Cotton Club، فیلم Peggy Sue Got Married، فیلم Tucker: The Man and His Dream، فیلم Bram Stoker's Dracula و فیلم The Rainmaker وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Megalopolis را بر عهده داشته است. فیلم مگالوپلیس که با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری تولید شده است، هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست، اما این فیلم قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ نمایش داده شود.

آدام درایور، فارست ویتاکر، ناتالی امانوئل، جان ویت، لارنس فیشبرن، آبری پلازا، جیانکارلو اسپوزیتو، جیسون شوارتزمن، شایا لباف، تالیا شایر، گریس فاندروال، کاترین هانتر، جیمز رمار، کلوئی فاینمن، مادلین گاردلا، ایزابل کاسمن، دی بی سویینی، بیلی ایوز و داستین هافمن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Megalopolis حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم مگالوپلیس داستان وفاداری یک زن در نیویورک را دنبال می‌کند که بین پدرش که دیدگاهی کلاسیک نسبت به جامعه دارد و معشوقه‌اش که پیشروتر و آماده‌تر برای آینده است، تقسیم شده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده