نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

زمان اکران فیلم سریع و خشن 11 مشخص شد

لوئیس لتریر در رویداد CCXP جزئیات بیشتری از برنامه زمانی تولید و اکران فیلم سریع و خشن ۱۱ را به اشتراک گذاشت.

برای وداع با Fast and the Furious (سریع و خشن) آماده شوید؛ چراکه آخرین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۲۶ روی پرده سینما می‌رود. لوئیس لتریر، کارگردان Fast 11 در رویداد CCXP جزئیات بیشتری از برنامه زمانی تولید فیلم ارائه کرد. این کارگردان بلافاصله پس از فیلم علمی-تخیلی ترسناک 11817 تولید سریع و خشمگین ۱۱ را شروع می‌کند.

لوئیس لتریر در این‌باره به رسانه کولایدر توضیح داد: «این فیلم [سریع و خشن ۱۱] ساخته خواهد شد. این اتفاق خیلی زود رخ می‌دهد. این فرصت را دارم که یک فیلم ترسناک در تابستان سال جاری فیلم‌برداری کنم. تولید این فیلم ترسناک را در تاریخ ۲۵ شهریور (۱۵ سپتامبر) به پایان می‌رسانم و در تاریخ ۲۶ شهریور (۱۶ سپتامبر) سراغ Fast 11 می‌روم.»

لوئیس لتریر خاطرنشان کرد که کار پیش-تولید و آماده‌سازی مقدمات از این تاریخ آغاز می‌شود، اما فیلم‌برداری در اوایل سال ۲۰۲۵ شروع خواهد شد: «فیلم [سریع و خشن ۱۱] در اوایل سال آینده جلوی دوربین می‌رود و در سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود که دقیقا مصادف با ۲۵امین سالگرد اکران نخستین فیلم مجموعه است.» فیلم The Fast and the Furious در ماه ژوئن ۲۰۰۱ روی پرده سینما رفت و فیلم نهایی مجموعه نیز احتمالا نزدیک به همین زمان به نمایش درمی‌آید.

لوئیس لتریر تأیید کرد که فیلم Fast and the Furious 11 با بازگشت به لس‌آنجلس به ریشه‌ها باز خواهد گشت: «این کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم. می‌خواهیم این فیلم را دوباره به ریشه‌ها نزدیک کنیم و هنوز یک ماجراجویی خیلی بزرگ برای روایت داریم.» شایعاتی از وجود یک شخصیت شرور تازه در سریع و خشن ۱۱ نیز به گوش می‌رسد.

لویی لتریر با سابقه کارگردانی فیلم The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) سکان هدایت فیلم سریع و خشن 11 را در دست می‌گیرد و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبلبی) واورن اوزیل، نویسنده فیلم The Cloverfield Paradox (پارادوکس کلاورفیلد) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درمی‌آورند. فیلم Fast X با بازی وین دیزل و جیسون موموآ با بودجه ۳۴۰ میلیون دلاری توانست بیش از ۷۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده