نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵

The Last of Us Part 2 به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی ‌استیشن 4 فروشگاه آمازون تبدیل شد

بازی The Last of Us Part 2 با وجود تمام جنجال‌های اخیر به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی ‌استیشن 4 فروشگاه آمازون تبدیل شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی The Last of Us Part II در فاصله‌ی یک ماه مانده تا عرضه در صدر جداول فروش قرار گرفته است. با در نظر گرفتن قرارگیری بازی در میان فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه آمازون پُر بیراه نیست اگر بگوییم که جنجال‌های اخیر باعث کاهش محبوبیت آن نزد بازیکنان نشده است. براساس گزارش گیمینگ روت، دنباله‌ی مورد انتظار بازی The Last of Us در صدر یا نزدیک به صدر پرفروش‌ترین بازی‌های پلی ‌استیشن 4 فروشگاه آمازونِ تعدادی از کشورهای جهان از جمله ایالات متحده‌ی آمریکا، انگلستان و فرانسه قرار گرفته است.

بازی The Last of Us Part 2 در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه آمازونِ کانادا و ژاپن نیز دیده می‌شود. البته این آمار تنها به فروش نسخه‌ی فیزیکی بازی مربوط می‌شود و نشان از تمایل بازیکنان به تهیه‌ی دیسک و دانلود کمتر برای تجربه‌ی آن دارد. بااین‌حال، احتمالاً در انتهای ماه جاری میلادی شاهد قرارگیری این بازی در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی ‌استیشن نیز خواهیم بود. با اینکه برآورد میزان تاثیر نارضایتی بازیکنان در پی افشای بخش‌هایی از بازی بر فروش بسیار دشوار است، اما با اطمینان می‌توان گفت که شرکت سونی با دقت این اعداد و ارقام را رصد خواهد کرد.

اگر قصد تهیه‌ی بازی The Last of Us Part II را دارید، از خالی بودن حداقل ۱۰۰ گیگابایت از حافظه‌ی کنسول خود اطمینان حاصل کنید. نیل دراکمن اخیراً از پایان مراحل ساخت نسخه‌ی دوم بازی The Last of Us خبر داد و شرکت سونی اعلام کرد که فاش‌کنندگان ویدیوهای بازی را شناسایی کرده است. بازی The Last of Us Part II پس از حواشی اخیر نهایتاً در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۰) در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت و به احتمال فراوان در روز عرضه‌ی پلی ‌استیشن 5 نیز شاهد انتشار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی آن خواهیم بود. 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده