// یکشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

چند ویدیو افشاکننده بخش های کلیدی از داستان The Last of Us Part II در اینترنت پخش شدند

اگر به اسپویل نشدن بازی The Last of Us: Part II اثر جدید ناتی داگ برای خود اهمیت می‌دهید، حداقل طی ساعات آتی با مراقبت بسیار زیاد به وب‌گردی بپردازید. چرا که متاسفانه افرادی موفق به لو دادن بخش‌هایی از بازی شده‌اند.

مطابق گزارش جدید سمی بارکر، عضو تیم تحریریه‌ی رسانه‌ی پوش‌اسکوئر شوربختانه افرادی موفق به افشای چند ویدیو از بازی The Last of Us Part II در اینترنت شده‌اند؛ اثری که طی ماه‌های آتی توسط سونی برای پلی استیشن 4 و احتمالا اندکی بعد هم برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و اطلاعات بیشتری را از روزهای گوناگون جول، اِلی و کاراکترهایی دیگر در اختیارمان می‌گذارد. متاسفانه پس از آن که بازی به خاطر سختی تولید و عرضه‌ی نسخه‌های فیزیکی آن در دوران مواجهه‌ی جهان با ویروس کرونا/کووید 19 تأخیر خورد، یک نفر چند ویدیو از آن در اینترنت پخش کرد تا به‌نوعی در حرکتی بی‌معنی به ناتی‌داگ اعتراض کرده باشد. ولی از آن سه ویدیو فقط دو مورد از آن‌ها تا حدی بین مردم پخش شدند و همان دو ویدیو هم شامل اسپویل داستانی بزرگ یا اطلاعات جدید و عجیبی نبودند. اکنون اتفاق دیگری رخ داده است.

ویدیوهای جدید لورفته متاسفانه چند کات‌سین بازی، بخش‌هایی گسترده و دیده‌نشده از گیم‌پلی آن و منوی اصلی اثر را به نمایش می‌گذارند. آن‌ها متاسفانه شامل اسپویل‌های داستانی بزرگ و جدی هستند و سونی به‌شدت مشغول تلاش برای حذف آن‌ها از سرتاسر اینترنت است. شاید برخی افراد با شنیدن این خبر وسوسه شوند و بخواهند آن‌ها را ببینید. ولی حقیقت این است که هیچ‌کس نمی‌خواهد به همین سادگی تجربه‌ی خود از یک بازی را دچار اشکال و کمبود کند. برای احترام به چند سال زحمت اعضای یک استودیو بازی‌سازی هیچ رسانه‌ی رسمی و بزرگی این ویدیوها را با کسی به اشتراک نمی‌گذارد. ولی اگر می‌خواهید اطلاعات بازی برای شما لو نروند، اینترنت و مخصوصا یوتیوب را با احتیاط بیشتری بگردید و اگر هم قصد تماشای آن‌ها را دارید، حداقل به هیچ عنوان باعث پخش شدن بیشتر و اسپویل ناخواسته‌ی دیگران نشوید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده