// دوشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۹

مراحل ساخت بازی The Last of Us Part 2 به پایان رسید

پس از تمامی اتفاقات اصلی و فرعی رخ‌داده در سال‌ها و ماه‌های اخیر، دقایقی قبل نیل دراکمن اعلام کرد که پروسه‌ی ساخت بازی The Last of Us Part 2 به پایان رسیده است.

طی هفته‌های گذشته و مخصوصا روزهای اخیر اتفاقات بسیاری برای بازی The Last of Us Part II رخ دادند. درنهایت به‌تازگی نیل دراکمن، خالق بازی‌های The Last of Us، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی و Uncharted 4: A Thief's End، محصول سال ۲۰۱۶ میلادی در بیانیه‌ای ویدیویی اعلام کرد که ساخت بازی از خانه به‌خاطر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 تمام شد و اثر مورد بحث هم‌اکنون در حال آماده‌سازی نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی خود برای رسیدن مناسب به دست گیمرها است.

می‌دانم مطلع شده‌اید بازی ۴۶ روز دیگر عرضه می‌شود. در ماه میلادی گذشته به شما گفتیم که باتوجه‌به شرایط جدید دنیا، مجبور به عقب انداختن تاریخ عرضه‌ی اثر هستیم. ولی اکنون می‌دانید که بازی نوزدهم ژوئن/جون ۲۰۲۰ از راه خواهد رسید. چند هفته وقت اضافه برای بهتر کردن آن به‌دست آوردیم و اکنون دو دیسک نهایی اثر را آماده‌شده می‌بینیم. نسخه‌های فیزیکی در حال ساخته شدن هستند و شما چند هفته‌ی بعد به تجربه‌ی TLoU Part 2 می‌پردازید. اگر دنیا در حالت عادی قرار داشت و از خانه کار نمی‌کردیم، امروز جشن بزرگی در استودیو به پا می‌شد. ولی شرایط مثل همیشه نیست. می‌خواهم از این فرصت برای تبریک گفتن به تیم سازنده برای آفرینش جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین اثر ناتی‌داگ تا به امروز استفاده کنم. شاید پیش از عرضه‌ی بازی‌های قبلی ما هم شنیده باشید که یک نفر اثری را جاه‌طلبانه‌ترین محصول استودیو تا آن زمان خطاب می‌کند. ولی فقط وقتی خود شما این یکی را از ابتدا تا انتها تجربه کنید، متوجه تفاوت‌های عظیم و غیر قابل انکار آن می‌شوید. اهمیتی که به تک‌تک جزئیات حاضر در بازی داده شده است، بین محصولات ناتی‌داگ هم بی‌سابقه به‌نظر می‌رسد؛ از طراحی مراحل، مکانیزم‌های گیم‌پلی، جلوه‌ی بصری بازی، جزئیات محیط‌ها، کارگردانی هنری، ساخت کاراکترها، روایت داستان و طراحی صوتی تا آلبوم موسیقی متن جدید خلق‌شده توسط گوستاوو سانتائولایا.

حتی برای بسیاری از ما که بارها و بارها بازی را از ابتدا تا انتها تجربه کرده‌ایم، هر تجربه‌ی TLoU Part II تکان‌دهنده به‌نظر می‌آید. اندکی قبل تازه‌ترین دور تجربه‌ی کامل بازی توسط خود را به پایان رساندم و در انتهای آن باز مشغول گریستن بودم. من و تیم سازنده به اثر افتخار می‌کنیم و انتظار شنیدن نظرات شما پس از تجربه‌ی کامل آن را می‌کشیم. از طرف تمام اعضای ناتی‌داگ، از شما تشکر می‌کنم؛ گیمرهایی که بسیار صبور بودند و سال‌ها با TLoU Part II همراه شدند. در طول ماه‌ها ساخت اثر شما برای ما پیام‌های خوشحال‌کننده‌ای فرستادید که به کمک اعضای تیم آمدند.

فارغ از تمام مواردی که دیده‌اید، شنیده‌اید یا خوانده‌اید، به شما اطمینان می‌دهم که هرگز نمی‌توانید تجربه‌ی The Last of Us Part II از ابتدا تا انتها را با تجربه‌ای دیگر یا خواندن و تماشای چند محتوای افشاشده مقایسه کنید. این یک بازی ویدیویی است؛ برای قضاوتش باید از اولین تا آخرین دقیقه‌ی آن را بازی کنیم.

مراقب افراد عزیز برای خود باشید و سلامت بمانید. به‌زودی موارد بیشتری برای ارائه به شما داریم.

- نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان

بازی The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part 2 تا ۴۶ روز دیگر (جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹) روی پلی استیشن 4 به دست بازیکن‌ها می‌رسد و به احتمال زیاد در روز عرضه‌ی پلی استیشن 5 نیز نسخه‌ی بهبودیافته‌ی خود را تقدیم آن‌ها می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده