// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

فاش کنندگان ویدیوهای The Last of Us Part 2 شناسایی شدند

سونی به‌تازگی اعلام کرده که فاش کنندگان اطلاعات The Last of Us Part 2 را شناسایی کرده و آن‌ها جزو کارمندان سونی یا ناتی داگ نبوده‌اند. 

 The Last of Us Part II را می‌توان یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی دانست که در تاریخ ۳۰ خرداد ماه (۹ ژوئن) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. هفته‌ای که گذشت را می‌توان یک هفته ناآرام برای کاربران و هواداران دانست، زیرا اطلاعات کلیدی و مهمی از The Last of Us Part 2 فاش شد. باتوجه‌به توییت‌های مختلف، به‌نظر می‌رسید این کار توسط کارمندان ناتی داگ صورت گرفته است که از شرایط کاری این استودیو راضی نبوده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی فاش کنندگان اطلاعات The Last of Us Part 2 را شناسایی کرده است. سونی در بیانیه خود به GamesIndustry.biz اعلام کرده که این افراد از کارمندان سونی یا ناتی‌داگ نبوده‌اند. ازاین‌رو اطلاعات فاش شده توسط منابع خارجی انجام شده است و سونی در ادامه توضیحات بیشتری را حول این افراد حقیقی منتشر نکرده است. سونی اعلام کرده که در حال تحقیق و بررسی در مورد فاش کنندگان اطلاعات است تا بتواند اطلاعات بیشتری را از آن‌ها کسب کند.

اطلاعات فاش شده The Last of Us Part II اطلاعات مهمی را از بازی فاش کرده بود که تابه‌امروز سونی و ناتی‌داگ بسیاری از آن‌ها را از شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و یوتیوب حذف کرده‌اند. بااین‌حال، با جست‌وجو در شبکه‌های اجتماعی مراقب فاش شدن اطلاعات باشید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده