نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

حالت آنلاین بازی Death Stranding به اشتراک پلی استیشن پلاس نیاز ندارد

تجربه‌ی آنلاین بازی Death Stranding به اشتراک پلی استیشن پلاس نیازی ندارد و بدون اشتراک پلاس هم می‌توانید از ویژگی‌های آنلاین بازی بهره ببرید.

اگر از دنبال‌کنندگان بازی Death Stranding باشید احتمالا می‌دانید که تیم کوجیما پروداکشنز و شخص هیدئو کوجیما علاوه بر ارائه‌ی یک گیم‌پلی و داستان درگیرکننده، تلاش و تمرکز بالایی را برای ارائه‌ی یک حالت آنلاین جذاب و منحصربه‌فرد معطوف کرده‌اند؛ حالتی که طبق صحبت‌های کوجیما، Social Strand System نام دارد و با توجه به توضیحات اخیر بازیساز بزرگ ژاپنی و همچنین نمایش ۵۰ دقیقه‌ای بازی،‌ باید انتظار یک تجربه‌ی جدید و درگیرکننده را از آن داشته باشیم.

چندی پیش و در جریان رویداد State of Play سونی که در پایان آن تریلری جدید از بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد، شاهد معرفی یک باندل جدید از کنسول پلی استیشن 4 پرو هم بودیم که طرحی اختصاصی از بازی Death Stranding را به‌خود اختصاص داده بود. حالا و درجریان آخرین اخبار بازی، مشخص شده که روی بسته‌بندی این باندل ویژه به عدم اجبار داشتن اشتراک پلاس برای تجربه‌ی آنلاین بازی اشاره شده است.

Death Stranding - دث استرندینگ

Death Stranding - دث استرندینگ

روی بسته‌بندی باندل پلی استیشن 4 پرو بازی چنین متنی نوشته شده است:

پلی استیشن پلاس یک اشتراک پولی است که برای بهره‌مندی بازیکنان از حالت‌های آنلاین بازی‌ها، به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسد. داشتن این اشتراک برای تجربه‌ی آنلاین Death Stranding اجباری نیست.

در نتیجه‌ی این متن، دارندگان بازی Death Stranding برای تجربه‌ی حالت آنلاین اثر مذکور، تنها کافی است که به اینترنت وصل شوند و به‌تجربه‌ی بازی بپردازند. البته که این موضوع هم باید یادآوری شود که تجربه‌ی آنلاین اثر، کاملا اختیاری خواهد بود. خوشبختانه به‌لطف این قضیه تمامی بازیکنان می‌توانند از سیستم‌های آنلاین بازی که کوجیما طی این چند وقت آن‌ها را معرفی کرده، استفاده کنند و تجربه‌ای کامل و بدون هزینه‌ی اضافی برای خرید اشتراک پلی استیشن پلاس را از «دث استرندینگ» داشته باشند که خبر واقعا خوشحال‌کننده‌ای است.

ساخته‌ی جدید هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. مراحل ساخت بازی امروز به‌پایان رسید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده