// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

باندل پلی استیشن 4 پرو بازی Death Stranding رونمایی شد

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار جدیدترین بازی هیدئو کوجیما، باندل کنسول پلی استیشن 4 پرو بازی Death Stranding معرفی شد.

شور و هیجانی را که به‌واسطه‌ی معرفی بازی Death Stranding به پا شده است در کمتر بازی دیگر می‌توان پیدا کرد؛ شور و هیجانی که روز به روز با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی بیشتر هم می‌شود. طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، شرکت پلی استیشن تصمیم گرفته است با معرفی کنسول پلی استیشن 4 پرو با طرح بازی Death Stranding این هیجان را دوچندان کند؛ کنسولی که قرار است در زمان انتشار بازی به بازار عرضه شود.

بازی Death Stranding

بازی Death Stranding

این نسخه از پلی‌استیشن 4 پرو همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، به‌طور کلی سفید رنگ است و علامت دست معروف بازی Death Stranding روی بدنه‌ی اصلی آن نقش بسته است و عنوان Death Stranding هم در قسمت جلویی دستگاه به چشم می‌خورد. کنترلر این کنسول نیز درست مانند تجهیزاتی که در بازی حمل می‌کنید، به رنگ زرد ساخته شده‌ است. روی قسمت تاچ‌پد کنترلر نیز لوگوی بسیار زیبای Death Stranding خودنمایی می‌کند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Death Stranding، پیش‌تر در زومجی خواندید که به گفته‌ی هیدئو کوجیما، در بازی Death Stranding افرادی مثل ترامپ در ارتباط سراسری آمریکا اختلال ایجاد می‌کنند. در خبری دیگر نیز جدیدترین اطلاعات از حالت آنلاین این بازی را مطالعه کردید. همچنین از مصاحبه‌ی کوجیما در مورد ویژگی‌های گیم‌پلی بازی مطلع شدید. جدیدترین تریلرهایی که از گیم‌پلی این بازی مورد انتظار منتشر شده است، شامل ویدیوهای ۸۰ دقیقه‌ای، ۴۹ دقیقه‌ای و ۳۰ دقیقه‌ای است که همگی را در زومجی مشاهده کردید.

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو با طرح بازی Death Stranding قرار است به قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار به فروش برسد و از هم‌اکنون نیز قابل پیش‌خرید کردن است. بازی Death Stranding توسط استودیو کوجیما پروداکشنز ساخته شده است و در تاریخ ۸ ماه نوامبر (۱۷ آبان ماه) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 توسط شرکت Sony منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این کنسول زیبا با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده