نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

زمان عرضه ریمیک سایلنت هیل ۲ به‌زودی اعلام می‌شود

پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team اعلام کرد که زمان انتشار ریمیک Silent Hill 2 به‌زودی اعلام می‌شود.

استودیو Bloober Team هنوز از زمان انتشار بازی Silent Hill 2 Remake رونمایی نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد که این وضع در آینده نه‌چندان دور تغییر خواهد کرد. پیوتر بابینو، مدیرعامل باوبر تیم در گزارش مالی سالانه استودیو اعلام کرد که طرفدارها نباید زمان زیادی را برای اعلام زمان انتشار این بازی منتظر بمانند: «در مراحل پایانی توسعه ریمیک سایلنت هیل ۲ قرار داریم. انتظار می‌رود که تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی به‌زودی رونمایی شوند.»

سایلنت هیل ۲ ریمیک تاکنون در آمریکای شمالی و کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است. نظر به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا در مراحل پایانی توسعه و نزدیک به زمان عرضه انجام می‌شود، ظاهرا نباید زمان زیادی را برای انتشار این بازی منتظر ماند. مدتی قبل جف گراب در پادکست Bombcast ادعا کرد که سونی برای برگزاری یک رویداد مرتبط با پلی استیشن در ماه مه ۲۰۲۴ برنامه دارد و ریمیک Silent Hill 2 در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

آخرین تریلر Silent Hill 2 Remake با واکنش‌های منفی برخی از طرفدارها مواجه شد که تمرکز بیش از حد بازی روی مبارزات را مورد انتقاد قرار دادند. مدیرعامل استودیو Bloober Team اعلام کرد که تریلر اخیر سایلنت هیل ۲ ریمیک کیفیت اصلی بازی را نشان نمی‌دهد و کونامی مسئول بازاریابی بازی است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده