نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ساخت بازی Death Stranding به پایان رسید

استودیو کوجیما پروداکشنز با انتشار یک توییت، اتمام مراحل ساخت بازی Death Stranding را به‌شکلی رسمی اعلام کرد.

درحالی که ۴۳ روز تا عرضه‌ی یکی از موردانتظارترین بازی‌های چند سال اخیر یعنی Death Stranding باقی‌مانده است،‌ امروز به‌شکلی ناگهانی و در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که ساخت این بازی پس از سال‌ها به‌پایان رسیده است و هیدئو کوجیما پس از خروج از کونامی و تاسیس استودیو جدید خود، حالا اولین محصول استودیو کوجیما پروداکشنز را آماده کرده است.

دقایقی پیش و به‌لطف انتشار پست‌های جدید صفحه‌های هیدئو کوجیما و کوجیما پروداکشنز در توییتر، مشخص شد که روند ساخت بازی Death Stranding به‌پایان رسیده است و این اثر حالا وارد مرحله‌ی پایانی پیش از انتشار خود شده است. در توییت کوجیما پروداکشنز که خبر گلد شدن بازی را منتشر کرده، چنین متنی را می‌خوانیم:

ساخت Death Stranding به‌پایان رسیده و بازی حالا گلد شده است! هیدئو کوجیما، تیم کوجیما پروداکشنز و تمامی اعضای سونی، استودیو گوریلا گیمز، تیم بازیگری و دوبلاژ، تمامی این افراد قلب و روح خود را برای ساخته شدن بازی، متحد کردند و از تمامی توان خود مایه گذاشتند. از شما بابت تمامی حمایت‌های‌تان ممنونیم. برای ارائه یک «بازیِ هیدئو کوجیما (Hideo Kojima Game) جدید» به شما نمی‌توانیم صبر کنیم. دث استرندینگ را در تاریخ ۸ نوامبر بازی کنید.

هیدئو کوجیما - کوجیما پروداکشنز

بازی Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده