// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های شهریور 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در بهترین بازی های رایگان اندروید شهریور ۹۷ در کنار معرفی بازی بتل رویال King Of Hunters، چند بازی جذاب از جمله Destiny Knights و Pen Run را معرفی کرده‌ایم.

برخلاف مرداد ماه که شاهد عرضه بازی بزرگ فورتنایت و همینطور پابجی لایت بودیم، شهریورماه خبری از شرکت‌های سازنده بازی‌های کنسولی نبود و بیشتر سازندگان موبایل بودند که چند بازی زیبا را منتشر کردند. یکی از این بازی‌ها King Of Hunters، اثر استودیوی NetEase است، که با تغییر زاویه دوربین، اثری متفاوت را در سبک بتل رویال منتشر کرده است. اگر به بازی‌های کچاپ علاقه دارید، این کمپانی اخیرا بازی Pen Run را برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داده است، در این بازی باید یک ماژیک را به شکلی هدایت کنید بدون برخورد با موانع، در مسیر مشخص شده به خط پایان برسد. این ماه همینطور نت ماربل با همکاری کره‌ای‌ها بازی اندروید و آیفون Destiny Knights را برای علاقمندان به آثار اکشن نقش‌آفرینی منتشر کرد.

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید مرداد همراه زومجی باشید.

بازی King Of Hunters

King Of Hunters

با انتشار بازی‌های پرزرق و برق و محبوبی مثل پابجی و فورتنایت روی پلتفرم‌ موبایل، استودیوهای به اصطلاح کپی‌کار کاربرهای خود را از دست داده‌اند و اکنون به لطف تجربه‌ای که از عرضه‌ی بازی‌های گذشته دارند، به دنبال ساخت بازی‌های جدیدی هستند. استودیوی NetEase هم یکی از همین توسعه‌دهندگان است که زمانی با بازی Rules of Survival حسابی سر و صدا کرده بود و چند وقتی می‌شود که به سراغ ساخت بازی‌های متفاوت حتی استراتژی با طعم بتل رویال رفته است. بازی King Of Hunters هنوز هم یک اثر بتل رویال محسوب می‌شود، هنوز هم نبردهای هیجان‌انگیز دارد و هنوز هم برای ورود به بازی باید از آسمان به سمت زمین شیرجه بزنید، اما این‌بار دیگر شاهد تغییر زاویه دوربین، اضافه شدن المان‌های بازی‌های MMO و ورود جادو به بازی هستیم. حمله مخفیانه، استفاده از جادو و شمشیر یا حضور انواع و اقسام سلاح‌ها، باعث شده است که بازی King Of Hunters به یک اثر نوآورانه در سبک بتل رویال تبدیل شود.

دانلود بازی اندروید King Of Hunters

بازی Pen Run

Pen Run

استودیوی کچاپ به ساخت و انتشار بازی‌های ساده و مینیمال شهرت دارد؛ بازی‌هایی که گیم‌پلی ساده‌ای دارند، بیشتر روی رکوردزنی متمرکز هستند و از قضا اگر سرعت واکنش بالایی داشته باشید، قطعا در لیدربورد برترین بازیکنان آن حضور پررنگی خواهید داشت. یکی از جدیدترین بازی‌های این کمپانی Pen Run نام دارند. در این بازی باید سعی کنید تا یک مداد، خودکار یا ماژیک در حال حرکت را به شکلی کنترل کنید که از مسیر مشخص شده خارج نشود. در این میان اما چالش اصلی عدم برخورد با موانع و همچنین تمام نشدن جوهر یا رنگ ماژیک است. در نتیجه در جریان بازی باید مراقب باشید تا با گرفتن جوهر مراحل را با سه ستاره به پایان برسانید. بازی توانسته خصوصیات یک بازی کمپانی کچاپ یعنی اعتیادآور بودن را به خوبی حفظ کند، اما به دلیل سختی بیش از اندازه هدایت خودکار، احتمالا بعد از مدتی آن را کنار خواهید گذاشت.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pen Run

بازی iSlash DOJO

iSlash DOJO

بازیکنان قدیمی موبایل به خوبی با دو بازی Angry Birds و Fruit Ninga آشنا هستند. دو اثری که زمانی تقریبا روی هر گوشی هوشمندی نصب بودند و کمتر فردی را می‌توانستید پیدا کنید که با خرید یک تلفن هوشمند، حداقل یک بار این آثار را تجربه نکرده باشد. اکنون اما سال‌ها از حکمرانی بازی‌های کژوال در گوشی‌های موبایل می‌گذرد و استودیوهای بسیاری با الهام از ساخته‌ی آنها، بازی‌های جدیدی را روانه اپ استور و پلی استور کرده‌اند. بازی iSlash DOJO داستان پیرمردی را روایت می‌کند که تمام هم و غمش مراقبت از یک بادکنک است. در جریان بازی باید سعی کنید تا با از بین بردن و بریدن چوب‌هایی که از بالا صفحه می‌آیند،‌ از بادکنک قرمز رنگ مراقبت کنید. با این حال، بازی چالش‌های جالبی مانند اشیاء انفجاری را برای سخت‌تر کردن ماموریت در نظر گرفته است که باید مراقب باشید تا آنها را لمس نکنید. بازی iSlash DOJO اثری ساده، اما سرگرم‌کننده است که می‌تواند مدتی شما را سرگرم‌ کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون iSlash DOJO

بازی Whats Cooking

What's Cooking?- Tasty Chef

گاهی در کنار معرفی بازی‌های شلوغ به سراغ آثاری می‌رویم که بیشتر مناسب کودکان هستند و با ارائه محیطی شاد و رنگارنگ، ماجراجویی ساده‌ای را ارائه می‌دهند. بازی What's Cooking?- Tasty Chef هم یکی دیگر از بازی‌های مناسب کودکان است که اینبار روی پخت غذا تمرکز دارد. در این بازی باید در نقش یک سرآشپز با پیدا کردن مواد مورد نیاز، دستور پخت مختص به خود را پیدا کنید و به بهترین سرآشپز جهان تبدیل شوید. وجود انواع و اقسام مواد غذایی و بیش از ۷۰۰ دستورالعمل پخت غذا، بازی What's Cooking?- Tasty Chef را از لحاظ محتوا غنی کرده است. از طرفی بازی امکانات مختلفی مانند ارتقاء آشپزخانه را نیز به شما می‌دهد و می‌توانید در آشپزخانه‌ای زیباتر و پیشرفته‌تر به آماده کردن غذاهایی خوشمزه‌تر مشغول شوید.

دانلود بازی اندروید و آیفون What's Cooking?- Tasty Chef

بازی Destiny Knights

Destiny Knights

هراندازه که کچاپ با بازی‌های ساده شناخته شود، استودیوی نت‌ماربل نیز با بازی‌های پرجزئیات و گیم‌پلی پرمحتوا شناخته می‌شود. یکی از بازی‌های جدید نت‌ماربل اما با همکاری بازیسازان کره‌ای اخیرا برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. اثر اکشن نقش‌آفرینی Destiny Knights، مانند سایر بازی‌های نت ماربل گرافیک و انیمیشن‌های زیبا و پر جزئیاتی دارد. داستان بازی پیرامون مبارزه‌ شخصیتی‌هایی چیبی با شیاطین می‌گذرد و در جریان بازی در کنار قابلیت استفاده از مبارزه خودکار، می‌توانید در مراحل مختلف پیشروی کنید و به مرور قهرمان‌های جدید را آزاد کنید که تعداد آنها به بیش از ۳۰۰ شخصیت می‌رسد. از طرفی بازی به ویژه در زمینه محیط‌ها تنوع زیادی دارد و از سیاه‌چال‌های تاریک بگیرید تا سرزمینی سرسبز را شامل می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Destiny Knights

بازی Phantomgate : The Last Valkyrie

Phantomgate: The Last Valkyrie

اگر بخواهیم از ویدیوهای سینمایی بازی Phantomgate: The Last Valkyrie بگذریم که در جایگاه خود به واقع زیبا هستند، بازی Phantomgate: The Last Valkyrie اثری با ترکیب چند بازی مختلف است. یکی از بخش‌های بازی به ماجراجویی شما در نقش یک والکری اختصاص دارد که در جریان آن باید با پریدن از روی پلتفرم‌ها و جمع‌آوری کریستال‌ها خود را به هدف مورد نظرتان برسانید. از طرفی دومین بخش بازی به مبارزات نوبتی اختصاص دارد؛ در این حالت باید با استفاده از مهارت‌های منحصر به فرد هر یک از شخصیت‌ها بهترین استراتژی را برای از بین بردن حریف به کار ببرید. بازی Phantomgate: The Last Valkyrie داستانی از اساطیر نورس را روایت می‌کند، افسانه‌هایی که شخصیت‌هایی مانند ثور را در خود جای می‌دهند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Phantomgate: The Last Valkyrie

بازی Streets of Rage 2 Classic

Streets of Rage 2 Classic

به لطف پروژه سگا فوراور، کمپانی ژاپنی سگا به صورت ماهیانه برخی از بهترین کلاسیک‌های خود را به صورت رسمی وارد پلتفرم موبایل می‌کند. یکی از جدیدترین بازی‌های این پلتفرم اما شورش در شهر ۲ (Streets of Rage 2 Classic) است که بی شک یکی از آثار سرگرم‌کننده در سبک Beat 'em up در طول صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. بازی به طور کامل خصوصیات نسخه کلاسیک این اثر را در خود دارد، اما در زمینه کنترل کمی می‌تواند بازیکنان را اذیت کند. چهار شخصیت‌ قابل بازی، باس فایت‌های مختلف در میانه و پایان مراحل و هشت مرحله متنوع از جمله خصوصیات بازی Streets of Rage 2 Classic هستند. با تحمل تبلیغات می‌توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید، هرچند امکان حذف تبلیغات گاه و بی‌گاه با هزینه ۱.۹۹ دلار مهیا شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Streets of Rage 2 Classic

بازی Bike Unchained 2

Bike Unchained 2

رقابت‌های نفس‌گیر دوچرخه سواری را در بازی Bike Unchained 2 تجربه کنید. Bike Unchained 2 ساخته کمپانی ردبول، ادامه‌ای ربرای اولین نسخه این بازی است که یک باری دیگر فرصت رقابت‌های PvP را به بازیکنان می‌دهد. بازی به ویژه در زمینه گرافیک چشم‌نواز است و با دیدی سوم شخص به بازیکنان امکان شرکت در مسابقات را می‌دهد. یکی از خصوصیات Bike Unchained 2 اما به امکان ساخت دوچرخه مخصوص به خود مربوط می‌شود. در جریان بازی می‌توانید با به دست آوردن قطعات مختلف، با توجه به نیاز خود دوچرخه مورد نظرتان را بسازید. از طرفی بازی دارای حالت‌های مختلف رقابتی از قهرمانی گرفته تا رویدادهای روزانه و Time Trail است که با پیروزی در هریک از آنها جوایز مختلفی را کسب می‌کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bike Unchained 2

بازی Cube Escape: Paradox

Cube Escape: Paradox

سری Cube Escape بی‌شک یکی از متفاوت‌ترین آثار پازل منتشر شده برای گوشی‌های موبایل است

مجموعه بازی Cube Escape به ویژه با معماهای خاصی که دارند، شناخته می‌شوند؛ آثاری که از بعد هنر مفهموی سعی دارند تا حرف متفاوتی بزنند و به همین دلیل نیز توانسته‌اند نظر بسیاری را به خود جلب کنند. اخیرا راستی لیک اثر جدیدی از این مجموعه را با نام Cube Escape: Paradox منتشر کرده است که مانند نسخه‌های گذشته به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. داستان بازی در رابطه با کارآگاهی است که بدون به یاد داشتن خاطره‌ای در یک اتاق عجیب و غریب از خواب بیدار می‌شود. حال این شما هستید که باید به کارآگاه از همه‌جا بی‌خبر کمک کنید تا با به یادآوردن خاطراتش، معماهای عجیب و غریب بازی را حل کند. بازی Cube Escape: Paradox نهمین نسخه از مجموعه Cube Escape است که تاکنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است..

دانلود بازی اندروید و آیفون Cube Escape: Paradox

بازی Age of Magic

Age of Magic

 حضور استودیوهای بزرگ مانند نت‌ماربل و گیم‌لافت باعث شده است تا بازی‌های موبایل نیز در زمینه گرافیک به یک جایگاه قابل قبول برسند. بازی Age of Magic یکی از آثار پرجزئیات و با گرافیک چشم‌نواز است که با گرد هم آوردن انواع و اقسام شخصیت‌ها با مهارت‌های منحصر به فرد به بازیکنان امکان رقابت‌های PvP را می‌دهد. نبردها نوبتی، حضور بیش از ۵۰ قهرمان با بالاترین جزئیات گرافیکی،‌ امکان رقابت در محیط‌های متنوع و وجود حالت‌های مختلف برای به چالش کشیدن توانایی‌های شما در برای دشمنان قدرتمند، از جمله ویژگی‌های بازی Age of Magic هستند. شما همینطور می‌توانید به صورت هفتگی وارد تورنمنت شوید و برای کسب پاداش‌های هیجان‌انگیز با سایر افراد مبارزه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Age of Magic

بازی Maze: Shadow of Light

Maze: Shadow of Light

بازی Maze: Shadow of Light دیگر اثر خوش گرافیک شهریورماه بود. در این بازی در نقش قهرمان‌هایی شجاع با ظاهر و مهارت‌های منحصر به فرد به ماجراجویی می‌روید. بازی اکشن نقش‌آفرینی Maze: Shadow of Light در زمینه داستان نیز سعی دارد تا بازیکنان را در ۵۰ استیج به نبردی برای پایین کشیدن شیطان ببرد.  وجود حالت نبرد دو به دو در کنار تجهیزات مختلف برای استفاده قهرمان‌ها از جمله‌ی خصوصیات ساخته‌ی THUMBAGE محسوب می‌شود. سازندگان همچنین از وجود یک سیستم منحصر به فرد به نام «Tag Action» خبر داده‌اند که به بازیکنان امکان حرکت بین قهرمان‌ها و نگهبان‌ها را برای از بین بردن دشمنان می‌دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Maze: Shadow of Light

بازی Armajet

Armajet

Armajet اثر فوق‌العاده زیبا در سبک تیراندازی ساید اسکرولینگ است

Armajet بی شک یکی از زیباترین بازی‌های سبک شوتر سایداسکرولینگ است که در ماه گذشته منتشر شد. بازی تمرکز ویژه‌ای روی مبارزات real-time دارد و به لطف حضور انواع و اقسام سلاح‌ها، شرایطی را فراهم کرده است تا بازیکنان رقابت‌های نفس‌گیری را تجربه کنند. یکی از خصوصیات بازی حالت چندنفره آنلاین است که با توجه به مهارت بازیکنان، امکان رقابت هشت بازیکن بایکدیگر را می‌دهد. بیش از ۷۰۰ قطعه برای ساخت سلاح، نقشه‌های متنوع، تجهیزات منحصر به فرد برای پرواز و ساخت پهباد، سیستم ساخت گروه و سیستم رتبه‌بندی جهانی برای رقابت سراسری بازیکنان تنها بخشی از خصوصیات بازی Armajet هستند که این اثر را به محصولی خاص تبدیل کرده‌اند. از طرفی بازی در زمینه گرافیک نیز زیبا است و برای افرادی که به ظاهر بصری بازی‌ها اهمیت می‌دهند می‌تواند جذاب باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Armajet

بازی Wheely World

Wheely World

جهانی استوانه‌ای و در حال چرخش که باید با وسیله نقلیه خود از میان موانع ریز و درشت آن عبور کنید. بازی‌ Wheely World ایده‌های جالبی مانند وسایل نقلیه متنوع از قایق و هاورکرفت گرفته تا خودرو را برای سرگرم‌کردن بازیکنان دارد. در جریان بازی وظیفه شما هدایت سریع وسیله نقلیه برای جلوگیری از برخورد با موانع است، در این بین اما می‌توانید با رد شدن از نزدیک موانع یا گرفتن یک سری پاورآپ، امتیازهای بیشتری بگیرید. هدف نهایی بازی اما ثبت بالاترین رکورد برای جایگیری بهتر در لیدربورد است. بازی همینطور چالش‌ها را برای بازیکنان در نظر گرفته است که باید در جریان بازی با انجام دادن آنها اچیومنت‌ها را آزاد کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wheely World

بازی Meowoof

Meowoof

Meowoof داستان چالش‌های سگ و گربه‌ای را روایت می‌کند که به یکدیگر متصل هستند

اگر کارتون گربه سگ (CatDog) را دیده باشید حتما از دشواری‌ زندگی این دو شخصیت کارتونی آگاهید. بازی Meowoof، ساخته‌ی جدید Next Studio هرچند مستقیما در رابطه با این دو شخصیت نیست، اما داستانی مشابه با موضوع یک سگ و گربه‌ی متصل به یکدیگر را روایت می‌کند. در جریان بازی سگ و گربه به صورت نوبتی به دور یکدیگر می‌چرخند و در نتیجه باید به شکلی این دو شخصیت را هدایت کنید که با موانع برخورد نکنند؛ بازی Meowoof به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ خرید درون برنامه‌ای در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. در کنار دشمنانی که ثابت هستند، برخی از دشمنان نیز به سمت‌تان حرکت می‌کنند که باید به سرعت به دنبال راهی برای عبور از آنها بگردید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Meowoof

بازی Wall Kickers

Wall Kickers

اگر اهل بازی‌های چالشی باشید حتما تاکنون نام دو بازی Duet و Bean's Quest، آثار استودیوی Kumobius را شنیده‌اید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این دو بازی، مهارت‌محور بودن آنها است، در نتیجه اگر سرعت واکنش بهتری داشته باشید، نتیجه بهتری را نیز می‌گیرید. Wall Kickers یکی از جدیدترین بازی‌های این استودیوی خوش‌نام است که یک بار دیگر «چالش»‌ را برای دیوانه کردن بازیکنان ارائه می‌دهد. در جریان بازی باید با شخصیت‌های مختلف از حیواناتی مثل تنبل گرفته تا انسان‌ها سعی کنید به شکلی از روی پلتفرم‌ها حرکت کنید که کشته نشوید. موانع متنوع، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و محیط‌های با ظاهر متفاوت، Wall Kickers را به اثری جذاب تبدیل کرده است. اگر فکر می‌کنید که سرعت واکنش سریعی دارید حتما بازی Wall Kickers را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wall Kickers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده