// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Wheely World؛ ثبت رکورد در جهانی بی‌کران

بازی موبایل Wheely World یک بازی ثبت رکوردی است که به واسطه محیط‌های مختلفش، تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های ثبت رکورد، یکی از سبک‌های محبوب پلتفرم موبایل به حساب می‌آیند. این دسته از بازی‌ها داستان خاصی را شامل نمی‌شوند؛ منتها سازنده‌های این دسته از بازی‌ها با تحریک حس رقابت بازیکنان، سبب می‌شوند تا مخاطب مدام به تجربه‌ی بازی مورد نظر بپردازد تا رکورد بهتری را به نام خود ثبت کند. در این قسمت از بازی موبایل به سراغ یکی از بازی‌های ثبت رکورد رفته‌ایم که تیم سازنده، المان‌های جدیدی را در دل بازی قرار داده است تا کاربر بیش از پیش بتواند خود را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Wheely World ساخته استودیو Cloudland، یک بازی ثبت رکورد است که یک گیم‌پلی چندگانه را در خود جای داده است. بازی موبایل Wheely World فاقد بخش داستانی و تنها از طریق یک گیم‌پلی کامل و جدید، مخاطب را ساعت‌ها به خود سرگرم می‌کند.

بازی Wheely World جزو آن دسته از بازی‌های رایگانی است که پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغاتش شما را آزار نمی‌دهد و با خیال راحت می‌توانید از بازی لذت ببرید

با شروع بازی اندروید و آیفون Wheely World مخاطب بدون هیچ بخش تمرینی و منوی اولیه، وارد بازی می‌شود. با شروع بازی خود را در یک محیط سبز رنگ جنگلی و سوار بر یک ماشین پیدا می‌کنید که باید روبه‌جلو حرکت کنید. هیچ دکمه‌ای برای ترمز کردن تعبیه نشده است؛ به عبارتی ساختار بازی‌های ثبت رکورد بدین شکل است که مخاطب مسیری نامتناهی را روبه‌جلو طی می‌کند و سازنده از یک سری المان و مانع برای به چالش کشیدن بازیکن استفاده می‌کند. در بازی موبایل Wheely World برای اینکه بتوانید به چپ و راست محیط بروید باید انگشت‌تان را روی وسیله نقلیه‌تان نگه دارید و به سمت چپ و راست (با توجه به جهت مانع مورد نظر) بکشید. کمی بالاتر به این مورد اشاره شد که بازی Wheely World گیم‌پلی متنوع و متفاوتی را در خود جای داده است؛ بازی‌های ثبت رکورد معمولا یک جهان و شیوه بازی کردن را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. حال در بعضی دیگر از طریق پولی که کسب می‌کنید می‌توانید شخصیت‌های مختلفی را خریداری کنید تا یک تنوع ایجاد شود. استودیو Cloudland چهار جهان مختلف را برای بازی Wheely World طراحی کرده است که هر جهان، یک محیط و وسیله نقلیه‌ی جدیدی را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد؛ به عنوان مثال اولین جهان بازی، محیط‌های جنگلی است که از طریق یک ماشین مخصوص باید در آن بازی کنید. این در حالی است که در محیط دریایی از طریق یک قایق باید بازی را تجربه کنید و در محیط کوهستانی نیز از طریق یک ماشین آف‌رود، این کار انجام می‌شود (محیط چهارم هنوز در دسترس قرار نگرفته است و سازنده به‌زودی آن را به بازی اضافه می‌کند). در این میان به این نکته هم اشاره کنم که وسیله نقلیه‌هایی که در هر محیط به شما داده می‌شوند، وسیله نقلیه‌های اولیه هستند. با پیشروی و ثبت رکوردهای بهتر و همچنین باز کردن صندوق‌هایی که در محیط قرار داده شده‌اند، می‌توانید ماشین یا قایق‌های مختلفی را خریداری کنید.

البته صندوق‌ها شامل آیتم‌های دیگری نیز می‌شوند؛ برای مثال بعضی از آن‌ها ویژگی پرواز کردن را به شما می‌دهند تا از روی موانع بدون هیچ زحمتی عبور کنید. چالش‌هایی که برای بازیکنان نیز در نظر گرفته شده است شامل صخره‌ها پهن و باریک مختلفی می‌شود که رفته رفته عبور از آن‌ها سخت می‌شود؛‌ زیرا هرچقدر مدت زمان بیشتری در بازی باقی بمانید و رکورد بهتری کسب کنید، سرعت وسیله نقلیه شما بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. یکی دیگر از مواردی که بازی Wheely World را جذاب جلوه داده است، طراحی‌های بازی است. محیط‌های بازی به صورت کروی شکل طراحی شده‌اند؛ به عبارتی یک کره زمین را تصور کنید که کل آن را محیط‌های جنگلی، دریا یا محیط‌های کوهستانی فرا گرفته است و شما با دریانوردی یا رانندگی، دور این کره‌ی زیبا در حال چرخش هستید. در کنار تمامی این موارد ذکر شده، اگر به دنبال یک بازی ثبت رکوردی جذاب و متنوع هستید که بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، بازی اندروید و آیفون Wheely World می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Wheely World


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده