نویسنده: پیمان مرادی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل iSlash DOJO؛ نجات بادکنک به سبک نینجا

iSlash DOJO بازی سرگرم کننده‌ای است که به کمک آن می‌توانید سرعت عمل خود را به چالش بکشید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

از همان ابتدای ظهور گوشی‌های هوشمند، برخی از بازی‌های منتشر شده برای پلتفرم موبایل، عملکرد فراتر از انتظاری داشتند و بسیار بیشتر از تصور سازندگان‌شان، به محبوبیت رسیدند. یکی از این بازی‌ها، Fruit Ninja بود که همه‌مان حداقل برای یک بار هم که شده آن را تجربه کرده‌ایم. جالب است بدانید که آمار دانلود بازی Fruit Ninja چیزی بیش از یک میلیارد بار تخمین زده شده است. محبوبیت این بازی پس از چند سال به حدی رسید که حتی شایعاتی مبنی بر ساخت یک اقتباس سینمایی از آن نیز به گوش می‌رسد. در پی موفقیت کم نظیر این بازی، برخی دیگر از استودیوهای بازی سازی با الهام از بازی Fruit Ninja سعی کردند تا بازی‌های مشابهی را با امید تکرار موفقیت Fruit Ninja، منتشر کنند. بازی اندروید و آیفون iSlash DOJO یکی از همین بازی‌ها است که با وجود شباهت‌های انکارناپذیری که به Fruit Ninja دارد، سعی کرده تا با افزودن یک سری ویژگی‌های جدید، تجربه‌ی متفاوتی را برای بازیکنانش به ارمغان بیاورد.

iSlash DOJO گیم پلی نسبتاً ساده‌ای دارد؛ شما به عنوان بازیکن در این بازی صاحب یک بادکنک هستید که می‌بایست از آن در مقابل قطعات چوبی نوک تیز، محافظت کنید. با آغاز بازی، این بادکنک در پایین صفحه نمایش قرار می‌گیرد و قطعات چوبی نیز از بالا به سمت پایین حرکت می‌کنند. بازیکن با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش، می‌تواند این قطعات را تکه تکه کند تا بدین ترتیب از ترکیدن بادکنک توسط آن‌ها، جلوگیری نماید. البته همه چیز آنقدر هم ساده نیست؛ روی برخی از این قطعات، یک سری اشیایی تعبیه شده‌اند که در صورت برخورد انگشت‌تان با آن‌ها، بلافاصله بازی را خواهید باخت و رکوردتان را از دست می‌دهید؛ به طور مثال روی بعضی از این قطعات یک فشفشه یا لااقل چیزی شبیه به آن، قرار گرفته است که می‌بایست به هنگام تکه تکه کردن چوب، مواظب باشید تا دست‌تان به جرقه‌های آتشینی که از آن ساطع می‌شوند، برخورد نکند.

مهم‌ترین فاکتور برای ثبت رکوردهای بهتر در بازی، سرعت عمل است

در محیط بازی، هر از چند گاهی به همراه قطعات چوبی، سکه‌هایی نیز از بالا به پایین می‌آیند که در صورت جمع آوری‌شان، می‌توانید از آن‌ها برای خرید آیتم‌هایی که در فروشگاه بازی وجود دارند، استفاده کنید؛ در فروشگاه، تیغه‌های برش مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها به لحاظ ظاهری، طراحی مخصوص به خود را دارند. علاوه بر تیغه‌ی برش می‌توانید پس زمینه‌ی بازی را نیز تغییر دهید تا به لحاظ بصری، محیط‌های متنوعی را در حین بازی کردن، تجربه کنید؛ از آن جا که iSlash DOJO یک بازی رکوردی است، وجود محیط‌های متنوع باعث می‌شود تا احساس یکنواختی کم‌تری در هنگام بازی کردن به بازیکن منتقل می‌شود. با ثبت رکوردهای بهتر در بازی، به مرور سطح‌تان نیز افزایش میابد. با هر بار افزایش سطح مقدار قابل توجهی سکه دریافت می‌کنید تا از آن‌ها برای خرید در فروشگاه استفاده کنید. iSlash DOJO یک بازی رایگان است و به تبع همین رایگان بودن، تبلیغات نسبتاً زیادی نیز در بازی گنجانده شده‌اند اما نکته مثبت بازی، بکارگیری جالب همین تبلیغات است؛ اگر در هنگام انجام بازی به یک رکورد خوب دست پیدا کردید و پس از آن ببازید می‌توانید با مشاهده‌ی یک تبلیغ، بازی را از همان جا که باخته بودید آغاز کنید و به این ترتیب رکورد خود را از دست ندهید و حتی آن را بهبود ببخشید.

iSlash DOJO یک بازی رکوردی جالب است که به واسطه‌ی گیم پلی اعتیادآورش می‌تواند شما را تا مدتی به خود مشغول کند. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده و برای دریافتش تنها کافی است تا از طریق لینک‌های زیر به استور مربوط به دستگاه‌تان وارد شوید و آن را به صورت رایگان دانلود کنید. اگر به دنبال یک بازی موبایل می‌گردید تا به کمک آن سرعت عمل خود را محک بزنید، iSlash DOJO می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون iSlash DOJO


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده