// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Bike Unchained 2: دوچرخه سواری در دل کوهستان

بازی موبایل Bike Unchained 2 اثری برای عاشقان دوچرخه سواری است و مراحل جذاب و اکشن زیادی را برای‌شان خواهد داشت. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Bike Unchained 2 یک اثر ساده و بی آلایش محسوب می‌شود که استودیو Red Bull آن را عرضه کرده است و عاشقان دوچرخه سواری می‌توانند آن را تجربه کنند. بازی دارای بخش‌های متنوعی است و گیم‌پلی آسان و سرگرم کننده‌ای دارد. این بازی اندروید و آیفون امکان سفارشی سازی اجزای مختلف دوچرخه را هم فراهم کرده است.

دوچرخه سواری در مناطق مختلف جهان، شاکله کلی بازی Bike Unchained 2 را تشکیل می‌دهد. بازی از دوچرخه‌های متنوع و بسیار زیبا تشکیل شده است. بازیکنان باید با مکانیسم کلی بازی و گیم‌پلی آن آشنا شوند و با پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی، وارد رقابت‌های مرحله‌ای و در نهایت آنلاین شوند. در بخش آنلاین، می‌توانید تجربه رقابت با بازیکنان واقعی را داشته باشید و اوج هیجان را تجربه کنید. این بخش از همان ابتدا قرار است بسیار سخت باشد، چرا که بازیکنان واقعی مهارت بالای خودشان را نشان می‌دهند و مثل شما در تلاش برای پیروزی هستند. بخش PvP معمولا شامل چندین بازیکن است که در یک مسیر مشابه حرکت می‌کنند و کسی می‌تواند پیروز شود که مکانیسم گیم‌پلی مربوط به حرکت دوچرخه را بداند و کم کم در آن مهارت پیدا کند. خوشبختانه این مکانیسم آن‌قدر تنوع لازم را دارد که می‌توانید از جنبه‌های مختلف، تسلط خود را بالا ببرید. پستی و بلندی‌های بازی و پرش‌های سنگین، آن‌قدر زیاد هستند که مرتبا باید کنترل خوبی روی دوچرخه خود داشته باشید و سرعت عمل لازم را به کار ببرید. گرفتن و ول کردن صفحه نمایش برای حفظ تعادل به کار برده می‌شود و ضربه زدن نیز به منزله رکاب زدن است. همه این کارها باید در زمان مشخصی صورت گیرد و غفلت ثانیه‌ای می‌تواند سرعت شما را شدیدا کاهش دهد.

Bike Unchained 2
Bike Unchained 2
Bike Unchained 2

بازی دارای لیگ‌های متنوعی است و با پیروزی در هر لیگ، می‌توانید شانس حضور در جمع بهترین دوچرخه سواران را داشته باشید. هر کدام از این لیگ‌ها سقف امتیازی دارند و مسلما اگر در لیگ‌های بالاتر باشید، رقابت‌های‌تان سخت‌تر هم می‌شود. مسیرها دارای تنوع بسیار خوبی هستند و از بیابان تا جنگل‌های بارانی را شامل می‌شوند. مسیر حرکت دوچرخه ثابت است و شما کنترلی روی تغییر وضعیت آن ندارید. تنها باید سرعت و تعادل خود را به خوبی حفظ کنید و نگذارید که سرعت دوچرخه در مسیر کاهش پیدا کند. کنترل تاثیر باد روی سرعت و پا زدن در وضعیت‌های درست، مهم‌ترین المان‌هایی هستند که با کسب مهارت در آن‌ها، می‌توانید بهترین عملکرد خود را نشان دهید. رکوردهای شما ثبت می‌شود و در لیگ جهانی، مورد محاسبه قرار می‌گیرد. طراحی گرافیکی و بافت‌ها واقعا جذاب هستند و نحوه فیلم‌برداری نیز، حس یک دوچرخه سواری واقعی را ارائه می‌کند

مسیرها و جاده‌های هیجان انگیز و زیبا، عواملی هستند که باعث لذت بردن بیش‌تر بازیکنان می‌شوند

بخش سفارشی سازی بازی اندروید و آیفون Bike Unchained 2 تنوع و جذابیت لازم را دارد و می‌توانید دوچرخه ایده‌آل خود را بسازید. در این بخش اجزای مختلف دورچرخه، نظیر پدال، فریم‌ها و... در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. خرید تجهیزات پیشرفته‌تر می‌تواند سرعت بالایی به دوچرخه شما در مسابقات دهد. می‌توانید شکل ظاهری دوچرخه را نیز برای تنوع بیش‌تر، تغییر دهید. طراحی محیط‌ها و دوچرخه، از جنبه بصری بسیار زیبا هستند و همان هیجان همیشگی دوچرخه سواری در شیب‌ها و ناهمواری را القا می‌کند. رویدادهای روزانه و هفتگی، که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، عاملی شده است تا بازیکن هیچ‌گاه از بازی خسته نشود و از تجربه یک بازی ساده دوچرخه سواری لذت ببرد. 

Bike Unchained 2
Bike Unchained 2
Bike Unchained 2
مکانیسم گیم‌پلی بازی به خوبی می‌تواند بازیکنان را نظر مهارت دسته‌بندی کند

اگر از علاقه‌مندان حرکات نمایشی توسط دوچرخه هستید، بازی Bike Unchained 2 جای خوبی برای این کارها است. کارت‌های مختلفی برای قطعات دوچرخه وجود دارد که می‌توانید با پیروزی در مسابقات آن‌ها را کسب کنید و صفایی به دوچرخه خود بدهید. هر کدام از اجزای دوچرخه، سطح‌بندی دارد و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. این سطح بندی باعث می‌شود که بتوانید سرعت و تعادل دورچه خود را مرتبا بالا ببرید. شخصیت شما نیز به عنوان یک دوچرخه سوار در لیگ‌ها حضور دارد و لول شما، نشان دهنده مهارت شماست.

بازی موبایل Bike Unchained 2 یک اثر سرگرم کننده محسوب می‌شود که مراحل متنوع و جذابی برای سرگرم شدن دارد. وجود برخی از رویدادها، سبب می‌شود که تا ساعت‌ها بتوانید این اثر را تجربه کنید؛ اما یقینا این بخش PvP چندنفره بازی است که رقابت هیجان انگیز با دوچرخه سواران واقعی را فراهم می‌کند و حد بالایی از هیجان را به بازیکنان تزریق می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bike Unchained 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده