نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

گفتگوهای مارول و دیزنی برای بازگشت جیمز گان به کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

گفته می‌شود که مارول در تلاش است تا نظر دیزنی را تغییر دهد تا جیمز گان به صندلی کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 بازگردد.

به‌تازگی خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شرکت والت دیزنی در نظر دارد تا از فیلمنامه جیمز گان برای فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) استفاده کند و این خبر برخلاف شایعات منتشر شده در طول روزهای اخیر بوده است. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت گان به دنیای سینمایی مارول نیز شنیده می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو تلاش خود برای بازگشت جیمز گان به صندلی کارگردانی قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) را افزایش داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، پس از اخراج جیمز گان از کارگردانی این فیلم در ماه گذشته، مارول استودیو گفتگوهای گسترده‌ای را برای بازگشت گان به صندلی کارگردانی این فیلم آغاز کرده است. طبق گفته ددلاین براساس اطلاعات یک منبع معتبر و ناشناس:

گفتگوهای غیر رسمی بین مارول استودیو و دیزنی در جریان است. طبق گفته منبع نزدیک، مارول در تلاش است تا دیزنی را متقاعد سازد که مصالحه‌ای را پیدا کند که باعث بازگشت جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 شود.

James Gunn

گفته می‌شود پس از اینکه بازیگران اصلی فیلم نگهبانان کهکشان حمایت کامل خود از جیمز گان را اعلام کردند، گفتگوهای دیزنی و مارول برای بازگشت گان به صندلی کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 آغاز شده است. همچنین دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر، به‌تازگی تهدید کرده است که اگر مارول از فیلمنامه جیمز گان در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده نکند، از فیلم جدا خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که از گان ممکن است در فیلم یا پروژه‌های دیگر دنیای سینمایی مارول استفاده شود.

پیش از اخراج گان، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو که این روزها تمام توان خود برای بازگشت گان به کار گرفته، تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد و این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. با این حال، اتفاقات اخیر ممکن است باعث عقب افتادن ساخت و اکران فیلم شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده