نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده می‌شود

طبق خبرهای منتشر شده، مارول در نظر دارد از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهای جدیدی در مورد وضعیت و آینده جیمز گان در دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تغییرات اساسی یا کنار گذاشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) که توسط جیمز گان نوشته شده بود، حال وب‌سایت هالیوود ریپورتر گزارش داده که شرکت والت دیزنی در نظر دارد تا از این فیلمنامه برای ساخت قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) استفاده کند. این خبر می‌تواند تا حد زیادی نگرانی طرفداران در مورد لحن و محتوای فیلم را رفع کند. پس از اخراج جیمز گان از کارگردانی این فیلم، شاهد حمایت گسترده از جمله حمایت بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان از گان بودیم.

James Gunn

همچنین دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر، به‌تازگی تهدید کرده است که اگر مارول از فیلمنامه جیمز گان در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده نکند، از فیلم جدا خواهد شد. از زمان اخراج گان، تعداد زیادی از استودیوهای دیگر از جمله برادران وارنر به همکاری با گان ابراز علاقه کرده‌اند، اما تا مشخص شدن تکلیف قرارداد گان با دیزنی، نمی‌توانند با او قرارداد همکاری امضا کنند. در واقع مذاکرات جدایی مسالمت آمیز بین گان و دیزنی همچنان ادامه دارد و طبق گفته یک منبع نزدیک به دیزنی، با توجه به اینکه دیزنی یک طرفه قرارداد را لغو کرده، باید ۱۰ میلیون دلار یا بیشتر به گان پرداخت کند. پس از اینکه او رسما با دیزنی قطع ارتباط کرد، می‌تواند روی پروژه‌های جدیدی کار کند.

با این حال، امکان ادامه همکاری گان در دنیای سینمایی مارول نیز همچنان وجود دارد. هالیوود ریپورتر می‌گوید که گان همچنان ممکن است دوباره کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بر عهده بگیرد و فیلمنامه و کار او در دو فیلم گذشته توسط دیزنی ستایش شده است. گان قرار بود روی بخش کیهانی دنیای سینمایی مارول نظارت کند و ممکن است دوباره این وظیفه را بر عهده بگیرد. گفته می‌شود کوین فایگی تلاش زیادی را برای تغییر نظر دیزنی از زمان اخراجش آغاز کرده که موفقیت‌هایی را نیز به دست آورده است. با این حال، گان ممکن است در نهایت برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 باز نگردد، اما گفته می‌شود امکان حضور او در یک یا چندین پروژه دیگر دنیای سینمایی مارول به‌عنوان کارگردان، نویسنده یا تهیه کننده همچنان وجود دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده