نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تهدید دیو باتیستا به جدایی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

دیو باتیستا تهدید کرد که اگر مارول از فیلمنامه جیمز گان در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده نکند، از فیلم جدا خواهد شد.

ماه گذشته بود که شرکت والت دیزنی از اخراج جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) خبر داد و این تنها آغاز یک جنجال بزرگ بود. از آن زمان دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر، توییت‌های متعددی را منتشر و مصاحبه‌های زیادی علیه دیزنی و تصمیمش انجام داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باتیستا تهدید به جدایی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 کرده است. در مصاحبه با شرتلیست، باتیستا توضیحاتی را در مورد دفاع از گان به اشتراک گذاشت و بار دیگر از گان حمایت خود را اعلام کرد. باتیستا گفت:

هیچکس از توییت‌های او دفاع نمی‌کند، اما این یک کمپین مبارزاتی برای دفاع از یک مرد خوب است. من بعد اتفاقی که افتاد با کریس پرت صحبت کردم و او کمی مذهبی است و کمی زمان می‌خواست تا دعا و فکر کند که باید چه تصمیمی بگیرد، اما واکنش من بیشتر شبیه این بود که چه اتفاقی دارد رخ می‌دهد و این چه مزخرفی است. جیمز یکی از مهربان‌ترین و شایسته‌ترین افرادی است که با آن‌ها در طول زندگی‌ام ملاقات کرده‌ام.

James Gunn in Guardians Of The Galaxy

پس از انتشار توییت‌های قدیمی گان که در سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ منتشر شده بود و با افزایش فشارها، دیزنی تصمیم به اخراج او گرفت و هنوز جانشین گان در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 انتخاب و معرفی نشده است. باتیستا در ادامه این مصاحبه گفت که با اینکه هنوز قرارداد دارد، اما اگر مارول استودیو از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت این فیلم استفاده نکند، در این فیلم بازی نخواهد کرد و احتمالا او از دنیای سینمایی مارول جدا خواهد شد. باتیستا گفت:

اکنون که اینجا حضور دارد می‌گویم که اگر مارول از فیلمنامه گان برای ساخت فیلم استفاده نکند، من از آن‌ها می‌خواهم که قراردادم را لغو و نقش من را از فیلم حذف یا از بازیگر دیگری در فیلم استفاده کنند. من می‌خواهم لطمه‌ای را که به جیمز زده شده تلافی کنم.

پیش از این بازیگران اصلی فیلم Guardians of the Galaxy حمایت کامل خود از جیمز گان را اعلام کرده بودند. با این حال، در حال حاضر دیزنی هیچ علاقه‌ای به استخدام دوباره او ندارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده