نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

دنباله فیلم It احتمالا با نام متفاوتی منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد که دنباله فیلم It (آن) قرار است با یک نام نسبتا متفاوت تولید و منتشر شود.

ساخت یک اقتباس سینمایی از رمان It اثر استفن کینگ با حدود ۱۲۰۰ صفحه، کار بسیار سختی است. با این حال، سال گذشته اندی موشیاتی تنها با الهام گرفتن از یک بخش کتاب، فیلم It را تولید و منتشر کرد که این فیلم ترسناک با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It موفق شده کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) ممکن است با نام رسمی متفاوتی به روی پرده‌های سینما برود. طبق خبری که منابع نزدیک به شرکت برادران وارنر منتشر کرده‌اند، دنباله فیلم It قرار است با نام It: Part 2 (آن: بخش دوم) به روی پرده‌های سینما برود.

همچنین گفته می‌شود که فیلم It: Part 2 قرار است با نام تولیدی لارگو (Largo) فیلمبرداری شود. با این حال، برادران وارنر سال گذشته اشاره کرده بود که فیلم It که تنها بخشی از اتفاقات رمان کینگ را پوشش می‌داد، در واقع Chapter 1 این فیلم است و بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که قسمت دوم با نام Chapter 2 تولید و منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز نام رسمی دنباله فیلم It رسما تایید و اعلام نشده است. اتفاقات فیلم قرار است ۲۷ سال پس از اتفاقات فیلم اول جریان داشته باشد که شخصیت‌های فیلم اول، دیگر کودکانی که توسط پنی‌ وایز، دلقک شیطانی فیلم شکار می‌شدند، نیستند و حال باید دید که دنباله فیلم It چه تغییراتی را نسبت به منبع اصلی خود خواهد داشت.

it

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت برادران وارنر مذاکرات رسمی خود با جسیکا چستین، بازیگر فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) را برای بازی در دنباله فیلم It آغاز کرده است. در صورت توافق نهایی، چستین قرار است نقش بزرگسالی شخصیت بورلی مارش ملقب به بِو (Bev)، را در فیلم It: Part 2 بازی کند. سوفیا لیلیس در فیلم It نقش شخصیت بورلی مارش را بازی کرده بود. فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. علاوه بر اینکه بیل اسکارشگورد قرار است بار دیگر نقش شخصیت دلقک شیطانی پنی وایز را در فیلم It: Part 2 بازی کند، جیدن لیبرهر، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، نیز قرار است حضور کوتاهی را در این فیلم داشته باشند.

فیلم It: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شودگری دوبرمن نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و اندی موشیاتی نیز برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده