نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ اکران دنباله فیلم IT به طور رسمی اعلام شد

از آنجایی که قسمت اول فیلم IT تقریبا به تازگی به اکران درآمده و به موفقیت‌های فوق‌العاده زیادی هم دست یافته، سازندگان این فیلم را در ساخت قسمت دوم آن مطمئن‌تر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در پی رکوردشکنی‌های ممتد فیلم IT و فروش بسیار بالای آن در سراسر دنیا، کمپانی برادران وارنر و تیم تولید این اثر دیگر به طور جدی در تصمیم خود مبنی بر ساخت قسمت دوم آن مطمئن شده و به تازگی تاریخ اکرانی را به طور رسمی برای آن تعیین کردند.

سایت خبری IGN هم امروز به طور رسمی این خبر را تایید کرد که دنباله‌ای برای فیلم ترسناک و رکوردشکن IT که توسط آندرس موچیتی کارگردانی شد وجود خواهد داشت و طبق گزارشات قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) علاوه بر اکران معمولی، در سینماهای IMAX هم به اکران عموم دربیاید.

گری دوبرمن که از جمله نویسندگانی بود که وظیفه نویسندگی فیلمنامه قسمت اول فیلم IT را برعهده داشتند، در حال حاضر حضور او برای نویسندگی قسمت دوم این اثر هم تایید شده است و انتظار می‌رود که کارگردانی آندرس موچیتی تنها به قسمت اول ختم نشده و برای کارگردانی قسمت دوم فیلم IT هم حضور داشته باشد. همانند قسمت اول، این قسمت هم قرار است تا حد زیادی به داستان اصلی کتاب استیفن کینگ وفادار باشد و داستان آن ۲۷ سال بعد از اولین فیلم و حول محور همان شخصیت‌ها و همان گروه خواهد چرخید و اوضاع آنها را بعد از ۲۷ سال دوباره به تصویر خواهد کشید.

ما در دنباله فیلم، ۲۷ سال بعد را با شخصیت‌هایی تجربه می‌کنیم که می‌توان گفت به خاطر اتفاقات کودکی، در بزرگسالی وضعیت روحی خوبی ندارند

از همان ابتدا و زمانی که اعلام شد قرار است فیلمی با این موضوع ساخته شود، همه این رویا و انتظار را داشتند که همانند داستان اصلی فیلم هم دو قسمتی شود. همچنین بازیگر نقش دلقک پنی وایز یعنی بیل اسکارشگورد هم در گفتگویی کوتاه اعلام کرده بود که امیدوار است دوباره فرصتی داشته باشد تا بتواند زوایای «انتزاعی و ماورائی» این شخصیت را در که دنباله‌ای که براساس کتاب استیفن کینگ افسانه‌ای ساخته می‌شود، بررسی کند و زمان بیشتری را با آن بگذراند.

هنوز مشخص نیست که چه بازیگرانی قرار است نقش نسخه بزرگسال شخصیت‌های اصلی داستان را در دنباله فیلم It ایفا کنند، اما منبع خبری ما به دلایلی گزارش کرده که این بازیگران معروف نیستند و به احتمال زیاد قرار است برای پر کردن این نقش‌ها از بازیگران ناشناس استفاده شود.

اندرس موچیتی تایید کرد که بیل اسکارشگورد در نقش بزرگ‌ترین شخصیت منفی داستان یعنی دلقک پنی وایز قرار است در قسمت دوم هم همین نقش را ایفا کند. همچنین هنرمندان جوانی مانند جیدن لیبرهر‌ بازیگر فیلم ویژه نیمه‌ شب (Midnight Special)، جرمی ری تیلور صداپرداز قسمت چهارم انیمیشن آلوین و سنجاب‌ها (Alvin and the Chipmunks: The Road Chip)، سوفیا لیلیس بازیگر فیلم 37، فین ولفهارد بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things)، چوسن جیکوبز بازیگر فیلم پلیس‌ها و دزدها (Cops and Robbers)، وایات اولف بازیگر فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و جک دیلان گریزر بازیگر فیلم داستان‌های هالووین (Tales of Halloween) از جمله ستارگانی هستند که در قسمت اول هنرنمایی کرده‌اند و قرار است در قسمت دوم هم به ایفای نقش بپردازند.

فیلم It در روز ۸ سپتامبر امسال (۱۷ شهریور) روی پرده سینماها اکران شد که در اولین آخر هفته افتتاحیه خود توانست فروشی در حدود ۱۲۳.۱ میلیون دلار را از آن خود کند. این فیلم با این میزان فروش توانست رکورد پرفروش‌ترین فیلم در اولین آخر هفته افتتاحیه خود در ماه سپتامبر، در بین اکران‌های پاییزه و بین فیلم‌های ژانر وحشت را به نام خود ثبت کند. این فیلم پرطرفدار با تفاوت ۹ میلیون دلار توانست فیلم ددپول (Deadpool) را کنار بزند و در بین آثار با رده سنی بالا رتبه اول را از آن خود کند و ددپول هم به رتبه دوم نزول کرد.

قسمت دوم فیلم It برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده