نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

آغاز رسمی مذاکرات جسیکا چستین برای حضور در فیلم It: Chapter 2

جسیکا چستین رسما مذاکرات خود با کمپانی برادران وارنر برای حضور در دنباله فیلم It (آن) را آغاز کرد.

مطلب مرتبط

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جسیکا چستین رسما مذاکرات خود با کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما برای حضور در فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را آغاز کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، چستین در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری با این دو کمپانی، قرار است نقش بزرگسالی شخصیت بورلی مارش ملقب به بِو (Bev)، را در این فیلم مورد انتظار که براساس رمان‌های استفن کینگ در دست ساخت است، بازی کند. با این حال، مذاکرات در مراحل اولیه خود قرار دارد؛ اما چستین گزینه محبوب طرفداران فیلم It برای بازی در این نقش هست و روند مذاکرات نیز مثبت ارزیابی شده است. پیش از این در ماه آبان امسال، چستین در یک مصاحبه به بازی در فیلم It: Chapter 2 ابراز علاقه کرده بود

پیش از این، چستین و اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It که برای کارگردانی دنباله آن نیز باز خواهد گشت، در فیلم Mama (ماما) با یکدیگر همکاری کرده بودند و چستین یکی از دوستان صمیمی باربارا موشیاتی، خواهر اندی موشیاتی هم هست. سوفیا لیلیس در فیلم It نقش شخصیت بورلی مارش را بازی کرده بود. در حال حاضر، گری دوبرمن در حال نوشتن فیلمنامه فیلم It: Chapter 2 است و گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که فهرست رسمی بازیگران این فیلم نیز به‌زودی اعلام شود. علاوه بر اینکه بیل اسکارشگورد قرار است بار دیگر نقش شخصیت دلقک شیطانی پنی وایز را در فیلم It: Chapter 2 بازی کند، جیدن لیبرهر، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، نیز قرار است حضور کوتاهی را در این فیلم داشته باشند.

It

با این حال، هنوز بازگشت فین ولفهارد و سوفیا لیلیس، دیگر بازیگران اصلی فیلم It در فیلم It: Chapter 2 تایید نشده است. فیلم It در شهریور امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It موفق شده کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. چستین بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون سی دقیقه بامداد (Zero Dark Thirty)، مریخی (The Martian) و میان ستاره‌ای (Interstellar) شناخته شده و او در فیلم X-Men: Dark Phoenix (افراد ایکس: دارک فینیکس) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم It: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده