نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

کارن گیلان تأیید کرد که فیلمنامه Guardians of the Galaxy Vol. 3 نوشته شده است

کارن گیلان، بازیگر نقش شخصیت نبیولا در مجموعهٔ «نگهبانان کهکشان»، در سخنانی تأیید کرد که فیلمنامهٔ قسمت سوم این مجموعه نوشته شده است.

کارن گیلان، هنرپیشه و مدل سابق اسکاتلندی‌تبار سینمای هالیوود که طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی وی را با بازی در نقش شخصیت نبیولا از مجموعهٔ Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) به خاطر دارند، در سخنانی جدید تأیید کرد که فیلمنامهٔ قسمت سوم این مجموعه نوشته شده و حاضر است.

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج شد و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. هنوز خبری که طرفداران را امیدوار کند قسمت جدید به‌صورت جدی در دست ساخت است، از سوی سازندگان منتشر نشده است؛ با این حال، کارن گیلان، بازیگر نقش شخصیت نبیولا در مجموعهٔ «نگهبانان کهکشان» تأیید و به‌گونه‌ای تأکید کرد که فیلمنامهٔ قسمت سوم این مجموعه نوشته شده و کاملاً آماده است. صحبت‌های این بازیگر را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

کارگردان ما [جیمز گان] دیگر با ما در این مجموعه نخواهد بود، ولی خب ما همچنان با هیجان منتظر ادامهٔ کار و شروع ساخت قسمت سوم مجموعهٔ «نگهبانان کهکشان» برای به پرده بردن آن برای تماشاچیان و طرفداران هستیم.

کارن گیلان این صحبت‌ها را در مصاحبه با مجلهٔ People مطرح کرد و همچنین در ادامه گفت:

مهم‌ترین موضوع این است [ساخت قسمت سوم]. هیچ اطلاعاتی ندارم که چه زمانی قسمت سوم مجموعهٔ «نگهبانان کهکشان» روی پردهٔ سینما خواهد رفت، اما می‌دانم فیلمنامه‌ای وجود دارد.

کارن گیلان اطلاعات دیگری از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را فاش نساخت و نگفت که آیا وی فیلمنامه‌ای را که جیمز گان نوشته بود خوانده است یا فیلمنامه‌ای دیگر در کار است. وی تنها گفت فیلمنامهٔ فیلم جدید بسیار قوی و چفت‌وبست‌دار خواهد بود:

شاید چیزهای کمی در مورد فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 بدانم، اما نمی‌توانم چیزی در این رابطه به شما بگویم.

از کارن گیلان همچنین پرسیده شد که آیا این امکان وجود دارد که کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) پس از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) تصمیم بگیرد برای همیشه مجموعهٔ «نگهبانان کهکشان» را کنار بگذارد که وی این نظریه را رد کرد و چنین گفت:

مطمئنم که آن‌ها این مجموعه را ادامه خواهند داد. احساس می‌کنم که این کار را خواهند کرد؛ در واقع بسیار بعید است که بخواهند مجموعهٔ «نگهبانان کهکشان» را رها کنند.

طبق خبری که تقریباً یک ماه پیش منتشر شد، اطلاعات جدیدی از گزینه احتمالی کارگردانی این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheDisInsider منتشر کرده، مارول استودیو به دنبال استخدام تراویس نایت، کارگردان فیلم Bumblebee (بامبل بی)، برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 است که گویا این کارگردان هم همچون بسیاری از همکاران خود، علاقه‌ای به گرفتن صندلی جیمز گان ندارد و اولویت خود را برای پروژهٔ جدید استودیو لایکا گذاشته است. نایت در حال حاضر بیشتر برای کارگردانی فیلم Bumblebee که قسمت فرعی و پیش درآمد فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) است، شناخته می‌شود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر ماه) اکران شود. علاوه بر این، نایت به‌عنوان تهیه‌کننده در پشت صحنه انیمیشن‌های استاپ موشن موفق و تحسین شده‌ی استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا که شامل انیمیشن Coraline (کورالاین)، انیمیشن ParaNorman (پارانورمن) و انیمیشن The Boxtrolls (باکس‌ترولز) می‌شود، نیز حضور داشته است و همچنین او کارگردانی انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) را نیز در کارنامه دارد که این انیمیشن استاپ موشن نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است.

Gilan

تا این لحظه مارول هنوز پیشنهاد رسمی را به نایت برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 ارائه نکرده است، اما او یکی از گزینه‌های محبوب این استودیوی فیلمسازی است. مارول استودیو و دیزنی باید به دنبال یک جانشین مناسب برای جیمز گان باشند و در مقاله‌ای به ۱۰ کارگردانی که می‌توانند جانشین مناسبی برای جیمز گان در روی صندلی کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 باشند، پرداختیم.

قسمت دوم فیلم محبوب Guardians of the Galaxy در ابتدا و در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ (۲۱ فروردین‌ ماه ۱۳۹۶) در توکیو روی پردهٔ سینما رفت و متعاقب آن در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت‌ ماه) در ایالات متحده آمریکا اکران شد. همچون قسمت اول این اثر، فیلم جدید نیز با بازخورد بسیار خوب منتقدان و تماشاچیان همراه بود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به خوبی توانست بودجه‌ٔ سنگین ۲۰۰ میلیون دلاری خود را جبران کند و در گیشه به فروش بسیار خوب ۸۶۳ میلیون دلاری رسید. از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کردند می‌توان به کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل کوپر و کارن گیلان اشاره کرد.

مهم‌ترین موضوع این است [ساخت قسمت سوم]؛ هیچ اطلاعاتی ندارم که چه زمانی قسمت سوم مجموعهٔ «نگهبانان کهکشان» روی پردهٔ سینما خواهد رفت، اما می‌دانم فیلمنامه‌ای وجود دارد

گفتنی است کارن گیلان بازیگر سریال‌ها و فیلم‌هایی چون سریال Doctor Who (دکتر هو)، فیلم Guardians of the Galaxy، فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی‌نهایت) و فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، به جمع بازیگران فیلم Call of the Wild (ندای وحش) که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جک لندن است، اضافه شده و نقش شخصیتی به‌نام مرسدس را در این فیلم بازی می‌کند. علاوه بر گیلان، هریسون فورد برای بازی در نقش جان تورنتون و دن استیونز برای بازی در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Call of the Wild تأیید و اعلام شده است. رمان Call of the Wild در سال ۱۹۰۳ منتشر شد که داستان آن در دوران هجوم جویندگان طلا به ایالت یوکان در سال ۱۸۹۰ جریان دارد و تمرکز آن روی یک سگ سورتمه به‌نام باک بوده است. فیلم Call of the Wild قرار است بودجه بزرگی داشته باشد و کریس ساندز، کارگردان انیمیشن The Croods (کرودز) و انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. مایکل گرین، نویسنده فصل اول سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و فیلم Logan (لوگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Call of the Wild را بر عهده داشته است. فیلم Call of the Wild برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

گیلان همچنین در انیمیشن Spies in Disguise (جاسوسان نامحسوس) به عنوان صداپیشه در نقش Eyes در کنار صداپیشگانی چون تام هالند در نقش والتر بکت، ویل اسمیت در نقش لنس استرلینگ، بن مندلسون در یک نقش نامشخص، رشیدا جونز با سابقه بازی در نقش ایجنت مارسی کپل، دی‌جی خالد در نقش Ears و ماسای اوکا در یک نقش نامشخص حضور خواهد داشت. نیک برونو و تروی کوآن وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارند که نخستین تجربه کارگردانی آن‌ها است. داستان انیمیشن Spies in Disguise در دنیایی پر از جاسوس‌‌های بین‌المللی جریان دارد. لنس جاسوسی خونسرد، جذاب و ماهر است که دنیا را از اتفاقات خطرناکی که آن را تهدید می‌کند، نجات می‌دهد. والتر نیز شخصیت بسیار باهوش، اما غیراجتماعی است. او جامعه‌گریزی خود را با مهارتش در اختراعات و ابداعات جبران می‌کند و والتر وظیفه ساخت گجت‌های لنس را نیز بر عهده دارد، اما زمانی که دنیای انیمیشن با یک خطر جدی مواجه می‌شود، لنس و والتر باید با کمک یکدیگر با این تهدید غیر منتظره مقابله کنند.

انیمیشن Spies in Disguise قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده