نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تصاویر و ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 منتشر شد

به‌تازگی تصاویر و ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 منتشر شده که در آن شاهد حضور تام کروز هستیم.

فیلمبرداری و تولید فیلم ماموریت غیر ممکن 6 (Mission Impossible 6) همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که به مراحل پایان خود نزدیک شده باشد. آخرین مراحل فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار در شهر لندن در حال انجام است و اخیرا تصاویر و ویدیوی جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده است. در این تصاویر و ویدیوی جدید که از محل فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 در پل بلکفرایرز در شهر لندن گرفته و منتشر شده، تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت دیده می‌شود که در حال دویدن است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission Impossible: Rogue Nation) و جک ریچر (Jack Reacher)، کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible 6 را بر عهده دارد. او اخیرا تصویر جدیدی از این فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. در این تصویر که اطلاعاتی از آن منتشر نشده، به‌نظر می‌رسد که کروز در حال مبارزه با یکی از دشمنان خود است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را به‌همراه تصاویر محل فیلمبرداری این فیلم در پل بلکفرایرز که توسط وب‌سایت جاست‌جرد منتشر شده، مشاهده کنید:

Mission Impossible 6 BTS

ماه مرداد امسال و در جریان فیلمبرداری یک صحنه از فیلم Mission Impossible 6، تام کروز قرار بود یک بدلکاری را انجام بدهد، اما در حین پرش از یک ساختمان به سمت ساختمانی دیگر، به لبه ساختمان دوم برخورد می‌کند و دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. پس از حادثه‌ای که برای تام کروز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 رخ داد، پارامونت تا اطلاعات ثانوی فیلمبرداری و تولید این فیلم را متوقف کرد. با این حال، از اوایل ماه مهر امسال، فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از سر گرفته شده است.

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود. تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت ششم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده