نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

توقف فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6

پس از حادثه‌ای که برای تام کروز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 رخ داد، پارامونت تا اطلاعات ثانوی فیلمبرداری این فیلم را متوقف کرد.

 در جریان فیلمبرداری فیلم ماموریت غیر ممکن 6 (Mission Impossible 6) در روز یکشنبه تام کروز قرار بود یک بدلکاری را انجام بدهد. در این صحنه از فیلم Mission Impossible 6 که در شهر لندن فیلمبرداری می‌شد، کروز قرار بود از یک ساختمان به سمت یک ساختمان دیگر بپرد، اما در حین پرش به لبه ساختمان دوم برخورد می‌کند و دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت از توقف فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده و اعلام کرده است که این احتمال وجود دارد که فیلمبرداری این فیلم تا سه ماه تعطیل باشد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در شهر لندن تا بهبودی کامل کروز متوقف شده است. گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید این فیلم حدود ۶ هفته تا ۳ ماه متوقف خواهد شد تا روند درمانی تام کروز تکمیل شود و او کاملا بهبود پیدا کند. کمپانی پارامونت پیکچرز هنوز بیانیه‌ای رسمی در این رابطه منتشر نکرده است، اما منابع نزدیک به کروز می‌گویند که دو قسمت در مچ پای او شکسته و مفصل ران وی نیز بشدت آسیب دیده است. کروز در حال حاضر ۵۵ سال سن دارد و او اکثر بدل‌کاری صحنه‌های اکشن مجموعه ماموریت غیر ممکن (Mission Impossible) را خودش انجام داده است.

Mission: Impossible - Rogue Nation

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در حال حاضر در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود، اما ورایتی می‌گوید که اگر زمان توقف فیلمبرداری طولانی شود، احتمال عقب افتادن تاریخ اکران این فیلم زیاد خواهد بود چرا که مراحل پس از تولید این فیلم تا زمان به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 آغاز نخواهد شد. با این حال، هنوز دلیل این حادثه مشخص و اعلام نشده است و گروهی از پارامونت در حال بررسی این حادثه هستند. تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible 6 بر عهده کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission: Impossible Rogue Nation) و جک ریچر (Jack Reacher)، خواهد بود. پیش از این نیز فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 به علت اختلاف کمپانی پارامونت پیکچرز با تام کروز بر سر دستمزد وی، بارها عقب افتاده بود


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده