نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

میشل موناهن در فیلم Mission Impossible 6 بازخواهد گشت

کمپانی پارامونت پیکچرز حضور میشل موناهن، بازیگر نقش جولیا میاد را در فیلم Mission Impossible 6 تایید کرد.

از فروردین امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) در شهر پاریس آغاز و تصاویری نیز از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری از مجموعه ماموریت غیرممکن در این فیلم تایید شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که میشل موناهن، بازیگر نقش جولیا میاد، در فیلم Mission Impossible 6 بازخواهد گشت. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده این فیلم، این خبر را با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود اعلام و تایید کرد.

موناهن اولین بار در فیلم ماموریت غیرممکن ۳ (Mission: Impossible III) به کارگردانی جی جی آبرامز، ایفاگر نقش میاد بود. میاد در این فیلم به عنوان همسر ایتن هانت معرفی شد که توسط اوون داویان با بازی فیلیپ سیمور هافمن، دزدیده و به گروگان گرفته شده بود. علاوه بر این، موناهن در فیلم ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح (Mission: Impossible – Ghost Protocol) به کارگردانی برد برد، نیز بازگشت و دوباره این نقش را بازی کرد. در این فیلم مشخص شد که مرگ میاد برای حفظ امنیتش جعل شده بود؛ اما او دیگر همسر هانت نبود. علاوه بر موناهن، تام کروز، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، فردریک اشمیت، وینگ ریمز، الک بالدوین و آنجلا باست، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مجموعه Mission Impossible در ابتدا در قالب یک سریال تولید و منتشر می‌شد. سریال Mission Impossible توسط شبکه CBS تولید و پخش آن از سال ۱۹۶۶ آغاز شد. در مجموع ۱۷۱ قسمت در قالب هفت فصل از این سریال تولید شد و به روی آنتن رفت. پس از آن در سال ۱۹۸۸ شبکه ABC بازسازی سریال Mission Impossible را تولید کرد، اما این اثر نتوانست موفقیت سریال اصلی را به‌دست آورد و با شکست بزرگی مواجه شد؛ به‌طوری که پس از تولید و پخش دو فصل از آن لغو شد. در سال ۱۹۹۶ اولین فیلم Mission Impossible با بازی تام کروز تولید و منتشر شد و تاکنون پنج فیلم از این مجموعه تولید و منتشر شده‌اند و در حال حاضر قسمت ششم آن در دست ساخت است.

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده