نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

بازگشت تام کروز به فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6

پس از چند هفته دوری به علت مصدومیت، تام کروز به محل فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در لندن بازگشت.

ماه مرداد امسال و در جریان فیلمبرداری یک صحنه از فیلم ماموریت غیر ممکن ۶ (Mission Impossible 6)، تام کروز قرار بود یک بدلکاری را انجام بدهد؛ اما در حین پرش از یک ساختمان به سمت ساختمانی دیگر، به لبه ساختمان دوم برخورد می‌کند و دچار آسیب‌دیدگی می‌شودپس از حادثه‌ای که برای تام کروز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 رخ داد، پارامونت تا اطلاعات ثانوی فیلمبرداری و تولید این فیلم را متوقف کرد. در آن زمان گفته شد که فیلمبرداری و تولید این فیلم حدود ۶ هفته تا ۳ ماه متوقف خواهد شد تا روند درمانی تام کروز تکمیل شود و او کاملا بهبود پیدا کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت از بازگشت کروز به فیلم Mission Impossible 6 خبر داده است.

طبق تصاویری که وب‌سایت دیلی میل منتشر کرده، کروز به‌همراه گروه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 در منطقه اسکس کشور انگلستان که در شمال شرقی لندن قرار دارد، دیده شدند که در حال فیلمبرداری یک صحنه از این فیلم مورد انتظار بودند. در این صحنه کروز ۵۵ ساله که بدلکاری این صحنه را نیز بر عهده داشت، سوار بر کابین یک هلیکوپتر شد و قرار بود روی یک کامیون فرود بیاید. با این حال، جزئیات بیشتری از این صحنه منتشر نشده است، اما گفته می‌شود فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Tom Cruise Returns to Mission Impossible 6

تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سایمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible 6 بر عهده کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission: Impossible Rogue Nation) و جک ریچر (Jack Reacher)، خواهد بود.

مجموعه Mission Impossible در ابتدا در قالب یک سریال تولید و منتشر می‌شد. سریال Mission Impossible توسط شبکه CBS تولید و پخش آن از سال ۱۹۶۶ آغاز شد. در مجموع ۱۷۱ قسمت در قالب هفت فصل از این سریال تولید شد و به روی آنتن رفت. پس از آن در سال ۱۹۸۸ شبکه ABC بازسازی سریال Mission Impossible را تولید کرد، اما این اثر نتوانست موفقیت سریال اصلی را به‌دست آورد و با شکست بزرگی مواجه شد؛ به‌طوری که پس از تولید و پخش دو فصل از آن لغو شد. در سال ۱۹۹۶ اولین فیلم Mission Impossible با بازی تام کروز تولید و منتشر شد و تاکنون پنج فیلم از این مجموعه تولید و منتشر شده‌اند و در حال حاضر قسمت ششم آن در دست ساخت است.

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در حال حاضر در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده