نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

بازیگر سریال The Crown به جمع بازیگران فیلم Mission Impossible 6 پیوست

کمپانی پارامونت پیکچرز از اضافه شدن ونسا کربی به جمع بازیگران فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) خبر داد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ونسا کربی، بازیگر سریال تاج (The Crown) و فیلم اورست (Everest)، به جمع بازیگران فیلم Mission Impossible 6 اضافه شده است. با این حال، جزئیات چندانی از نقش او در این فیلم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود نقش او در سطح نقش ربکا فرگوسن در فیلم ماموریت: غیرممکن - ملت سرکش (Mission: Impossible – Rogue Nation) باشد. همچنین انتظار می‌رود فرگوسن به همراه سیمون پگ و جرمی رنر در فیلم Mission Impossible 6 حضور داشته باشند. تاکنون تنها حضور تام کروز در این فیلم رسما تایید شده است.

The Crown

فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 از تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ (۲۱ فروردین ۱۳۹۶) در شهر پاریس آغاز خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده کریستوفر مک‌کوری خواهد بود. وی سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation و همچنین فیلم جک ریچر (Jack Reacher) را در کارنامه دارد. مک‌کوری در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که شاهد چهره‌های آشنا بیشتری در فیلم جدید مجموعه ماموریت غیر ممکن (Mission Impossible) خواهیم بود.

مک‌کوری نخستین کارگردانی است که کارگردانی بیش از یک قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن (Mission: Impossible) را بر عهده داشته است. پیش از این برایان دی پالما کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت و در ادامه جان وو، جی جی آبرامز و برد برد کارگردانی سه قسمت بعدی آن را بر عهده داشتند. در اوایل ماه شهریور بود که روند تولید فیلم Mission Impossible 6 به علت اختلافات بر سر دستمزد تام کروز، ستاره این مجموعه، با کمپانی پارامونت پیکچرز، متوقف شد. اما در اواخر ماه شهریور، سرانجام کروز با پارامونت قرارداد جدیدی امضا کرد و مشکلات بوجود آمده حل شد.

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده