نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

کارگردان سابق فیلم Solo: A Star Wars Story سرانجام به اخراجش واکنش نشان داد

فیل لرد، کارگردان سابق فیلم Solo: A Star Wars Story، در مصاحبه جدیدش از دلیل اخراج خود و همکارش از این فیلم سخن گفته است.

خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم هان سولو (Han Solo) را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و کمتر از ۲۴ ساعت پس از انتشار این خبر، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده استفیلمبرداری و تولید این فیلم ماه گذشته رسما به پایان رسید و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیل لرد، یکی از دو کارگردان سابق فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story)، در مورد دلیل اخراج او و همکارش از این فیلم صحبت کرده است.

Phil Lord and Christopher Miller

این کارگردان که بیشتر برای کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و دو فیلم Jump Street (جامپ استریت)، شناخته شده، اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت Vulture انجام داده است. در این مصاحبه از لرد در مورد دلیل اخراج او و همکارش از فیلم Solo: A Star Wars Story سوال پرسیده شد. با وجود اینکه پاسخ او کاملا دیپلماتیک و منحصر به فرد بود، اما لرد تایید کرد تفاوت‌های جدی در رویکردها و عقیده‌ها در فیلم باعث شد که این دو کارگردان از کار در این فیلم برکنار شوند. لرد گفت:

ما باور نکردنی‌‌ترین بازیگران، کارکنان و همکاران را در فیلم داشتیم. من فکر می‌کنم دلیل اینکه این پروژه را ترک کردیم این بود که همه ما اهداف و رویکرد خیلی خوبی داشتیم و رویکرد ما برای ساخت این فیلم با آن‌ها تفاوت زیادی داشت که این موضوع باعث شد که یک شکاف بزرگ و عمیق ایجاد شود و این موضوع ثابت کرد که اختلافات بسیار جدی و بیش از حد بزرگ است. گاهی اوقات افراد از فیلم جدا می‌شوند که این واقعا غم انگیز و ناامید کننده است، اما این اتفاق می‌افتد و ما از همکاران خودمان چیزهای زیادی را آموخته‌ایم و ما تلاش می‌کنیم که تبدیل به فیلمسازان بهتری برای آن‌ها شویم. ما واقعا به کارهایی که در این فیلم انجام‌ داده‌ایم، افتخار و برای همه آن‌ها بهترین آرزوها را می‌کنیم.

Phil Lord and Chris Miller

اگرچه در بیانیه منتشر شده لوکاس‌فیلم در مورد دلیل کنار گذاشتن لرد و میلر از فیلم Solo: A Star Wars Story، تفاوت در عقاید عنوان شده است؛ اما مدتی بعد خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه این دو کارگردان با کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم و لارنس کاسدان، فیلمنامه‌نویس این فیلم، مشاجرات و درگیری‌های متعددی را داشته‌اند و دلیل اصلی این اتفاق، این موضوع بوده است. همچنین مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه، بخش‌های زیادی از فیلم Solo: A Star Wars Story توسط ران هاوارد دوباره فیلمبرداری شده است، اما تندی نیوتون، بازیگر این فیلم، در یک مصاحبه این خبر را انکار و تکذیب کرد.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده