نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۱

فیلم Han Solo کارگردان های خود را از دست داد

لوکاس فیلم از قطع همکاری با کریستوفر میلر و فیل لرد، کارگردان‌های فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo)، خبر داد.

فیلم Han Solo، دومین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است که فیلمبرداری آن رسما از تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲ اسفند ۱۳۹۵) در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لوکاس فیلم از قطع همکاری با کارگردان‌های این فیلم خبر داده است. کریستوفر میلر و فیل لرد که بیشتر برای کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و مجموعه فیلم Jump Street شناخته شده‌اند، رسما پروژه ساخت فیلم Han Solo را ترک کرده‌اند و دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده ندارند. دلیل این جدایی اختلاف نظر و عقیده میان لوکاس فیلم و این دو کارگردان عنوان شده است. کریستوفر میلر و فیل لرد در بیانیه منتشر شده گفتند:

متاسفانه چشم اندازها و دیدگاه‌های ما با کمپانی و شرکای ما برای ساخت این پروژه هم‌خوانی نداشت و متفاوت بود. ما معمولا طرفدار عبارت اختلاف نظر و عقیده نیستیم، اما برای اولین‌بار این عبارت کلیشه‌ای درست است. ما واقعا به کار شگفت انگیزی که با بازیگران و اعضای تیم تولید انجام داده‌ایم، افتخار می‌کنیم.

The Lego Movie

فیلم Han Solo که هنوز عنوان رسمی آن انتخاب و اعلام نشده است، به جوانی و گذشته شخصیت هان سولو می‌پردازد. پیش از این قرار بود فیلمبرداری این فیلم تا اواسط تابستان به پایان برسد و در حال حاضر ادامه روند فیلمبرداری مشخص و شفاف نیست. حدود ۱۱ ماه دیگر فیلم Han Solo قرار است اکران شود، اما به نظر می‌رسد که احتمال عقب افتادن اکران این فیلم زیاد باشد. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم در بیانیه منتشر شده گفت:

کریستوفر میلر و فیل لرد فیلمسازان با استعدادی هستند که گروهی از بازیگران و گروه تولید باور نکردنی را تشکیل داده‌اند، اما مشخص است که ما اختلاف نظر متعدد و در بسیاری از موضوع‌ها ایده‌های کاملا متفاوتی را داشتیم. پس ما تصمیم گرفتیم که راه‌مان را از هم جدا کنیم. به زودی کارگردان جدید انتخاب و معرفی خواهد شد.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده