نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

ران هاوارد رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo معرفی شد

کمپانی لوکاس فیلم ران هاوارد را به عنوان کارگردان جدید فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) رسما تایید و معرفی کرد.

روز گذشته کمپانی لوکاس فیلم با انتشاری خبری شوکه کننده اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. پس از آن فهرستی از گزینه‌های مدنظر این کمپانی برای جانشینی این دو کارگردان منتشر شد که در آن نام‌‌های برجسته‌ای چون ران هاوارد، جو جانستون و لارنس کاسدان دیده می‌شدند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم جانشین کریستوفر میلر و فیل لرد را رسما انتخاب و معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، لوکاس فیلم رسما تایید و اعلام کرده که ران هاوارد ادامه کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده گرفته است. کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، در بیانیه منتشر شده گفت:

ما در لوکاس فیلم اعتقاد داریم که بالاترین و مهم‌ترین هدف از هر فیلم، لذت بردن از آن است. ما وظیفه داریم که روح حقیقی مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) را که ۴۰ سال پیش جرج لوکاس آن را خلق کرد، در یک مسیر رو به جلو و صحیح حرکت بدهیم. با توجه به این موضوع، ما بسیار هیجان زده هستیم تا اعلام کنیم که ران هاوارد ادامه کارگردانی فیلم بدون عنوان Han Solo را بر عهده گرفته است. ما یک فیلمنامه شگفت انگیز به‌همراه بازیگران و اعضای تیم تولید فوق العاده داریم که همه متعهد هستیم تا یک فیلم عالی را تولید و منتشر کنیم. فیلمبرداری این فیلم از ۱۰ جولای امسال (۱۹ تیر) از سر گرفته خواهد شد.

Han Solo Movie New Cast Image Released

هاوارد که بیشتر برای کارگردان فیلم‌هایی چون ذهن زیبا (A Beautiful Mind)، رمز داوینچی (The Da Vinci Code) و شتاب (Rush) شناخته شده است، قرار است فیلمبرداری فیلم Han Solo را تکمیل کند. پیش از این گفته شده بود که فیلمبرداری این فیلم چند هفته تعطیل خواهد شد تا کارگردان جدید روند فیلمبرداری این فیلم طی ماه‌های گذشته را بررسی کند و در کنار فیلمبرداری صحنه‌های جدید که روند فیلمبرداری و تولید فیلم را به پایان خواهد رساند، برخی از صحنه‌ها نیز احتمالا دوباره فیلمبرداری خواهند شد. با این وجود هنوز هیچ صحبتی در مورد تغییر در تاریخ اکران فیلم Han Solo گفته نشده است.

با این حال، گفته می‌شود لارنس کاسدان که به همراه پسرش کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo را بر عهده داشته است، از تغییراتی که لرد و میلر در فیلمنامه این فیلم داده‌اند و او اصلا از آن خبر نداشته، ابراز نارضایتی کرده است و طبق گفته منابع آگاه هاوارد تصمیم دارد با استفاده از کمک کاسدان که از او به عنوان یک دستیار مجرب و با سابقه نام برده می‌شود، این صحنه‌ها را دوباره طراحی و بازسازی کند و پس از آن این بخش‌ها و صحنه‌های فیلم را دوباره فیلمبرداری کند. در زمان حضور لرد و میلر، فیلمبرداری فیلم Han Solo قرار بود در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ به پایان برسد، اما اگر هاوارد بخواهد بخش‌های متعددی از فیلم را دوباره فیلمبرداری کند، زمان فیلمبرداری این فیلم احتمالا بیشتر طول خواهد کشید.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور،امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده