نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

بخش زیادی از فیلم Solo: A Star Wars Story دوباره فیلمبرداری نشده است

تندی نیوتون در مصاحبه جدید خود انکار کرد که بخش زیادی از فیلم Solo: A Star Wars Story دوباره فیلمبرداری شده است.

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بخش‌های زیادی از فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) توسط ران هاوارد دوباره فیلمبرداری شده است. منابع نزدیک به لوکاس‌ فیلم اعلام کرده‌اند که حدود ۸۰ درصد این فیلم دوباره فیلمبرداری شده و بودجه این فیلم نیز افزایش چشمگیری داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران این فیلم این خبر را انکار کرده است. تندی نیوتون در مصاحبه جدید در مورد وضعیت موجود صحبت کرده و گفته است که بیشتر فیلم Solo: A Star Wars Story توسط کریستوفر میلر و فیل لرد، کارگردان‌های اول این فیلم، فیلمبرداری شده و در نسخه نهایی فیلم بیشتر این تصاویر را مشاهده خواهیم کرد. در مصاحبه با مجله اینترتینمنت ویکلی، او گفت که بخش‌های بسیار کمی از صحنه‌های او در این فیلم دوباره فیلمبرداری شده است. نیوتون گفت:

صرف نظر از شوک اولیه و احساس بدی که برای لرد و میلر وجود داشت که آن‌ها نمی‌توانستند کاری را که شروع کرده‌اند به پایان برسانند، کار آن‌ها در همه جای فیلم دیده می‌شود. ۹۰ درصد صحنه‌های من در فیلم توسط آن‌ها فیلمبرداری شده است و قطعا اینجوری نبود که کسی بگوید ما باید دوباره شروع کنیم و تمام آن را دوباره انجام بدهیم.

Han Solo

خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم هان سولو (Han Solo) را که دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است، بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. نیتون در ادامه این مصاحبه در مورد هاوارد صحبت و روابط بین آن‌ها را همکاری توصیف کرد. نیوتون گفت: 

من و همه کریس و فیل را بسیار دوست داشتیم و آن‌ها فوق‌العاده بودند. ران و بقیه اعضای فیلم با یکدیگر صحبت می‌کردند. من همیشه نگران هستم که چه چیزی قرار است روی صفحه نمایش مشاهده شود، اما در نهایت این همکاری شگفت‌انگیز بود. این بخش بزرگی از فیلم است. ما در ابتدا دو کارگردان (لرد و میلر) داشتیم و اکنون سه کارگردان در فیلم حضور دارند. این پروژه مانند یک چشم‌انداز است که در طول سال‌ها ایجاد و خلق شده و این پروژه خیلی گسترده و بزرگ است. من فکر می‌کنم که اشتباهاتی که در این پروژه‌ها رخ می‌دهد، کم است و کمک بیشتر می‌تواند باعث این شود که پروژه در بهترین موقعیت خود قرار بگیرد. من واقعا ران را دوست دارم و او بسیار بامزه است. من پیش‌بینی می‌کنم که فیلم فوق‌العاده شود.

Ron Howard

حتی اگر بخش‌های کمی از صحنه‌های نیوتون در فیلم Solo: A Star Wars Story دوباره فیلمبرداری شده باشد، اما هفته‌هایی که هاوارد در فیلم حضور داشته بسیار طولانی‌تر از زمان حضور لرد و میلر در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم بوده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم ماه گذشته رسما به پایان رسید. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم فرعی از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده