نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

دونالد گلاور رسما به عنوان بازیگر لاندو کالریسیان جوان در فیلم Han Solo معرفی شد

کمپانی دیزنی به طور رسمی از انتخاب دونالد گلاور برای بازی در نقش لاندو کالریسیان جوان در فیلم Han Solo خبر داد.

لوکاس‌فیلم اعلام و تایید کرد که دونالد گلاور، بازیگر سریال کامیونیتی (Community)، قرار است نقش لاندو کالریسیان جوان را در فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو (Han Solo) بازی کند. گلاور بیشتر بخاطر خوانندگی در موسیقی رپ که با نام مستعار Childish Gambino فعالیت می‌کند، شناخته شده است. پیش از این اعلام شده بود که آلدن ارنرایک، بازیگر فیلم‌هایی چون جاسمین غمگین (Blue Jasmine) و درود بر سزار (Hail Caesarقرار است نقش هان سولو جوان را در فیلم این شخصیت محبوب بازی کند.

فیلم Han Solo قرار است بر روی ماجراجویی‌های شخصیت هان سولو پیش از اتفاقات فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope تمرکز داشته باشد. اطلاعات زیادی از داستان این فیلم منتشر نشده است و به نظر می‌رسد که لاندو قرار است در تمام فیلم در کنار هان سولو حضور داشته باشد. فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم‌های Jump Street را بر عهده داشته‌اند، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. لرد و میلر از پیوستن گلاور به جمع بازیگران این فیلم بسیار خوشحال هستند، پیش از این اعلام شده بود که گزینه اصلی این دو کارگردان برای نقش لاندو کالریسیان جوان، گلاور است. لرد و میلر در بیانیه مشترک خود گفتند:

ما خیلی خوش شانس و خوشحال هستیم که هنرمند با استعدادی مثل دونالد به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

در ادامه این بیانیه، لرد و میلر شوخی نیز با گلاور کردند:

کفش‌ها و شنل بزرگ لاندو برای او کاملا اندازه است و نیاز به خرج کردن پول بیشتر برای تغییرات در لباس آن نداریم. همچنین ما می‌خواهیم که به طور علنی از دونالد بابت خراب کردن نمایشگاه کامیک کان برای او و برای همیشه [حضور طرفداران با شکل و ظاهر او]، عذرخواهی کنیم.

Han Solo And Lando Calrissian

گلاور به عنوان بازیگر و نویسنده در سریال کمدی جدید شبکه FX به نام آتلانتا (Atlanta) نیز حضور دارد. همچنین او در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) نیز حضور دارد هرچند نقش او در این فیلم هنوز مشخص و اعلام نشده است. از دیگر فیلم‌های گلاور می‌توان به فیلم مریخی (The Martian) و Magic Mike XXL اشاره کرد که در آن‌ها حضور داشته و نقش آفرینی کرده است.

نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo بر عهده لارنس کاسدان و پسرش جان کاسدان است. این فیلم، آخرین حضور لارنس کاسدان در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است و پس از آن او برای همیشه این مجموعه را ترک خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود، لوکاس فیلم در اندیشه ساخت سه‌گانه فیلم هان سولو با حضور آلدن ارنرایک است. چندی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه، لوکاس‌فیلم در حال گرفتن آزمون از سه بازیگر زن برای بازی در یک نقش مرموز و اصلی زن در فیلم Han Solo استفیلمبرداری فیلم مستقل و بدون عنوان Han Solo از ماه ژانویه یا فوریه سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده