نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

نام رسمی فیلم Han Solo اعلام شد

کمپانی لوکاس فیلم سرانجام نام رسمی فیلم هان سولو (Han Solo) را رسما تایید و اعلام کرد فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است.

پس از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم Han Solo دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که در حال حاضر قرار است این فیلم در تابستان سال آینده اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم نام رسمی این فیلم را رسما تایید و اعلام کرده است. طبق گفته لوکاس‌فیلم، سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) نام رسمی فیلم مستقل شخصیت هان سولو است. ران هاوارد، کارگردان این فیلم، با انتشار ویدیویی در شبکه‌های مجازی این خبر را تایید و اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار به پایان رسیده است.

در این ویدیو که به مناسبت به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شد، هاوارد از تمامی اعضای تیم تولید و بازیگران تشکر کرد و در پایان به‌صورت نمادین، چوباکا یک تابلو را به هاوارد داد که نام و لوگوی رسمی این فیلم روی آن قابل مشاهده بود. پس از انتشار این ویدیو، لوکاس فیلم اعلام کرد که فیلم Solo: A Star Wars Story در همان تاریخی که پیش از این اعلام شده بود، اکران خواهد شد و اتفاقات آن پیش از اتفاقات سه‌گانه اصلی فیلم Star Wars جریان خواهد داشت. حال مراحل پس از تولید این فیلم آغاز شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

الگوی نام فیلم Solo: A Star Wars Story در واقع مشابه الگوی نام‌گذاری فیلم Rogue One: A Star Wars Story است و به نظر می‌رسد که فیلم‌های فرعی دنیای جنگ ستارگان قرار است با پسوند A Star Wars Story معرفی شوند. طی ماه‌های گذشته خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه لوکاس‌فیلم در حال بررسی ایده‌های ساخت فیلم‌های فرعی و مستقل از شخصیت‌هایی چون اوبی وان کنوبی، یودا و بوبا فت است. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story نیز باشیم.

Solo: A Star Wars Story

آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده