نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

پل بتانی به جمع بازیگران فیلم Han Solo پیوست

بعد از حذف مایکل کی ویلیامز از لیست بازیگران فیلم هان سولو (Han Solo) و حاشیه‌های بعد از آن، به نظر می‌رسد که تیم تولیدات بازیگر جایگزین او را یافتند.

در پی اخباری که اخیرا درباره بازیگر سریال وایر (The Wire) یعنی مایکل کی ویلیامز و حذف شدن او از لیست بازیگران فیلم هان سولو (Han Solo)، ما تقریبا حالا دیگر می‌دانیم که چه کسی قرار است جایگزین او شود. ران هاوارد کارگردان جدیدترین و مورد انتظارترین اسپین آف سری فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) که خودش جایگزین دو کارگردان قبلی و البته اصلی این فیلم یعنی فیل لرد و کریستوفر میلر بعد از اخراجشان از پروژه شده بود، تصویری از سر صحنه فیلمبرداری در کنار پل بتانی در شبکه اجتماعی‌ توییتر خود منتشر کرده است.

خود تصویر به نوبه‌ی خود چیزی را تایید نمی‌کند، ممکن است پل بتانی فقط در حد یک سر زدن و دیدن بازیگران و عوامل به سر صحنه آمده باشد. اما براساس گفته‌های منابع سایت اسلش فیلم، پل بتانی قرار است نقش شخصیتی را ایفا کند که قبل از او مایکل کی ویلیامز برای این نقش تعیین شده بود، اما با یک تغییر خیلی خیلی بزرگ. براساس گزارشات به دست آمده، این شخصیت حالا قرار است به جای یک بیگانه با جلوه‌های ویژه خیلی زیاد، یک انسان باشد. 

Ron Howard

اگر بخواهیم این اثر را هم حساب کنیم، فیلم Han Solo سومین پروژه‌ای است که هاوارد و بتانی در کنار یکدیگر کار می‌کنند. پیش از این، آنها بر روی دو پروژه فیلم ذهن زیبا (A Beautiful Mind) و همچنین فیلم رمز داوینچی (The Da Vinci Code) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

Ron Howard

این سومین فرصتی است که که برای همکاری با پال به من داده شده. اون خیلی بااستعداد است.

در جدیدترین قسمت سری فیلم Star Wars یعنی هان سولو ما شاهد هنرنمایی ستارگانی مانند آلدن ارنرایک در نقش سولو، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان، وودی هارلسون، تندی نیوتون، فیبی والر-بریج و امیلیا کلارک خواهیم بود.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده