نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴

بخش زیادی از فیلم Solo: A Star Wars Story دوباره فیلمبرداری شده است

طبق خبرهای منتشر شده، بخش‌های زیادی از فیلم Solo: A Star Wars Story توسط ران هاوارد دوباره فیلمبرداری شده است.

خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم هان سولو (Han Solo) را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. ماه گذشته، ران هاوارد با انتشار ویدیویی اعلام کرد فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است و در پایان این ویدیو گفت که سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) نام رسمی فیلم مستقل شخصیت هان سولو است. با این حال، فیلمبرداری این فیلم از اوایل تابستان دوباره از سر گرفته شد و تا اواخر ماه گذشته ادامه داشته است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه تقریبا تمام فیلم Solo: A Star Wars Story دوباره فیلمبرداری شده است. به نقل از پادکست TheResistanceBroadcast، منابع نزدیک به لوکاس‌فیلم اعلام کرده‌اند که حدود ۸۰ درصد این فیلم دوباره فیلمبرداری شده و بودجه این فیلم نیز افزایش چشمگیری داشته است. هرچند این خبر هنوز رسما تایید نشده است، اما طولانی بودن مراحل فیلمبرداری فیلم Solo: A Star Wars Story در زمان حضور ران هاوارد می‌تواند صحت این خبر را تایید کند. علاوه بر تغییر کارگردان، پل بتانی، بازیگر نقش ویژن در دنیای سینمایی مارول، نیز جانشین مایکل کی ویلیامز در این فیلم شد. ویلیامز به علت مشکلاتی که در برنامه‌ریزی و طولانی شدن زمان فیلمبرداری فیلم Solo: A Star Wars Story به‌وجود آمده بود، از ادامه حضور در این فیلم انصراف داد.

آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم فرعی از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده