// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر باندل Call of Duty: WWII کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر شد

کمپانی Sony و کمپانی Activision تریلری از باندل Call of Duty: WWII کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر کردند.

در میان جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و کمپانی اکتیویژن تریلری از باندل Call of Duty: WWII کنسول پلی‌‌استیشن 4 منتشر کردند که در آن صحنه‌هایی از نسخه جدید ندای وظیفه یعنی بازی Call of Duty: WWII به چشم می‌خورد.

در حالی که اوایل ویدیو ما را با باندل Call of Duty: WWII کنسول پلی‌استیشن 4 بیشتر آشنا می‌کند، پس از آن شاهد صحنه‌های نبرد از D-Day تا مبارزات Bulge هستیم.

کنسول یاد شده رنگ سبز داشته و به شکلی طراحی شده است که یادآور لباس استتار سرباز‌ها در جنگ جهانی دوم باشد. می‌توان احتمال داد که همانند گذشته این کنسول فروش خوبی داشته باشد.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید. این تریلر در واقع نسخه کامل معرفی این باندل است؛ کنسول یاد شده در ماه گذشته با انتشار عکسی معرفی شد. در مطالب دیگر مربوط به بازی Call of Duty: WWII می‌توانید تریلر شخصیت‌ها، تریلر داستانی، اطلاعات از حالت زامبی و مزایای پیش خرید آن را در زومجی مشاهده کنید. همچنین برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین مربوط به این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی عرضه خواهد شد. باندل Call of Duty: WWII کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ یاد شده به همراه بازی در آمریکای شمالی و اروپا عرضه خواهد شد.

| |

نظرات خود را در مورد باندل این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده