// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

باندل پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

کمپانی سونی باندل پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: WWII با ظرفیت یک ترابایتی معرفی کرد.

زمانی که به تاریخ عرضه بازی‌های بزرگ نزدیک می‌شویم، شاهد معرفی باندل‌های کنسولی آن‌ها هستیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی باندل پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: WWII را معرفی کرد. این باندل Limited Edition با ظاهری متفاوت و مناسب با جنگ جهانی دوم، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

باندل Limited Edition بازی Call of Duty: WWII دارای یک عدد کنسولی پلی‌استیشن 4 اسلیم یک ترابایتی به همراه بازی اصلی است که هم کنسول و هم کنترلر، دارای پوسته‌ی سبزرنگ هستند که حال و هوای جنگ جهانی دوم را به وجود می‌آورد. باندل ذکر شده در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد علاقه‌مندان با پرداخت ۲۹۹.۹۹ دلار آمریکا / ۳۷۹.۹۹ دلار کانادا این باندل زیبا را خریداری کنند.

باندل بازی Cal of Duty: WWII

هنوز قیمت دقیق نسخه اروپایی این باندل ذکر نشده است و ظاهرا با توجه به خرده‌فروشی‌ها، شاهد قیمت متفاوتی خواهیم بود. از طرفی اگر علاقه‌ای به این رنگ و پوسته ندارید، می‌توانید باندل‌های ساده بازی Call of Duty: WWII را خریداری کنید. البته باندل‌های ساده این بازی تنها برای اروپا معرفی شده است. در ادامه می‌توانید باندل‌های معرفی شده برای بازی Call of Duty: WWII را مشاهده کنید.

  •  باندل یک ترابایتی و لیمیتد ادیشن بازی Call of Duty: WWII
  • باندل یک ترابایتی Jet Black پلی‌استیشن 4
  • باندل یک ترابایتی Jet Black پلی‌استیشن 4 پرو

جدیدترین نسخه از مجموعه نام آشنای کمپانی اکتیویژن جنگ جهانی دوم را هدف قرار گرفته است و با توجه به مصاحبه‌ها و خبرهایی که تا به امروز از این بازی منتشر شده است، Call of Duty: WWII قصد دارد دنیایی واقع‌گرایانه از جنگ جهانی دوم را در اختیار مخاطبان‌اش قرار بدهد. از طرفی کاربران پلی‌استیشن 4 بازی، همانند قبل از مزیت‌های ویژه‌ای نظیر دسترسی ۳۰ روزه زودتر به محتویات بازی برخوردار خواهند بود.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر هنوز اطلاعات کافی از این بازی ندارید، می‌توانید مقاله «نگاهی به اطلاعات منتشر شده از بازی Call of Duty: WWII» را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده