نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

دو تریلر جدید از بازی Call of Duty: WWII با محوریت شخصیت‌ها منتشر شد

استودیوی اسلج همر دو تریلر جدید از بازی Call of Duty: WWII منتشر کرده که هر کدام از آنها به معرفی یکی از شخصیت‌های اعضای جوخه می‌پردازد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Call of Duty: WWII باقی نمانده و حال با استناد به آخرین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن به عنوان ناشر و استودیو اسلج همر به عنوان توسعه‌دهنده‌ی این اثر شوتر اول‌شخص، دو تریلر جدید را از آن منتشر کرده که ما را با دو شخصیت دیگر این بازی آشنا می‌کند.

این دو تریلر جدید اطلاعات خوبی را از دو شخصیت مهم بازی Call of Duty: WWII مانند سن، محل خدمت و سِمت آنها در اختیار می‌گذارد و موارد و نکات جالبی را از آنها به زیبایی به تصویر می‌کشد که می‌توانید هر دو تریلر را در انتهای مطلب مشاهده کنید. همانطور که در ویدیوها قابل مشاهده است، اولین تریلر درباره‌ی شخصیت روسو، رهبر مقاومت فرانسه است و دومین تریلر به معرفی یکی از اعضای سرویس مخفی بریتانیا یعنی سرگرد آرتور کرولی می‌پردازد.

این دو تریلر جذاب در سومین روز از مراسم Week of Intel استودیوی بازی‌سازی اسلج همر منتشر شده است که این نوید را می‌دهد که ناشر و توسعه‌دهنده‌ی بازی قصد دارند تا ۳۱ شهریورماه (۲۱ سپتامبر) به صورت روزانه اطلاعات بیشتری را در خصوص جدیدترین و مورد انتظارترین اثر خود منتشر سازند. در اولین روز از مراسم Week of Intel استودیوی اسلج همر، تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی Call of Duty: WWII منتشر ساخت و در دومین روز از آن، کمپانی اکتیویژن با انتشار چهار تریلر جدید به معرفی شخصیت‌های بخش داستانی پرداخت.

بازی Call of Duty: WWII به طور رسمی برای عرضه در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال جاری (۳ نوامبر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه ریزی شده است. مزیت‌هایی نیز برای پیش‌خرید بازی در نظر گرفته شده است و پیش‌خرید‌کنندگان به عنوان پاداش، Division’s Pack را در بازی دریافت خواهند کرد که پنج پوسته‌ی جدید در بخش چند‌نفره و ۱۱۰۰ پوینت COD برای استفاده در بازی در اختیار می‌گذارد. از دیگر مزایای پیش خرید این بازی می‌توان به انتخاب یک اسلحه از میان سلاح‌های موجود برای بخش چندنفره اشاره کرد که با توجه به زمان‌بر بودن آزادسازی سلاح در این بخش پیشنهاد متقاعدکننده‌ای برای طرفداران خواهد بود.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده