نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۰

مزایای پیش خرید بازی Call Of Duty: WWII مشخص شد

اکتیویژن یک تریلر جدید برای بازی Call Of Duty: WW2 منتشر کرده و برخی از مزایای پیش خرید این بازی جنگ جهانی دوم را معرفی کرده است.

ناشر بازی Call of Duty: WWII که کمپانی اکتیویژن است، در جدیدترین اخبار بازی با انتشار یک تریلر جدید از مزایای پیش‌خرید این بازی جنگ جهانی دوم رونمایی کرد. اول از همه اینکه با پیش‌خرید بازی می‌توانید از میان سلاح‌های موجود در بازی، یکی را به دلخواه برای بخش چندنفره انتخاب کنید. این ویژگی به واسطه «ژتون آزادسازی دائمی اسلحه» فراهم شده است که با استفاده از آن می‌توانید هر سلاحی را که بخواهید برای خودتان فعال کنید. این مزیت پیشنهاد متقاعدکننده‌ای به نظر می‌رسد؛ چرا که آزادسازی سلاح در بخش چندنفره کمی زمان می‌برد و اگر قصد شروع خوبی در بخش چندنفره را داشته باشید، پیش‌خرید بازی روش مناسبی به نظر می‌رسد. دیگر مزیت بزرگ پیش‌خرید بازی به دریافت امتیاز تجربه دوبرابر بازمی‌گردد. البته قرار نیست تا ابد امتیاز تجربه دوبرابر دریافت کنید؛ بلکه با پیش‌خرید بازی، به مدت چهار ساعت گیم‌پلی داخل مسابقات امتیاز دوبرابر دریافت خواهید کرد. در هر صورت این مزیت هم روش خوبی برای ارتقای سطح سریع است.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

جدا از مزایای پیش‌خرید، دومین هفته بتای بازی Call of Duty: WWII هم هفته گذشته به اتمام رسید و استودیو اسلج همر گیمز هم آنچه از بازخورد طرفداران آموخته بود را ذکر کرد. بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در دیگر اخبار سری Call Of Duty هم اکتیویژن از چهارمین بسته الحاقی بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی کرد. این بسته Retribution نام دارد و در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده