// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم آبان 1398 برای اندروید

در دومین هفته از آبان ماه ۹۸، اسکیت‌سواری کرده، از قلعه خود دفاع کنید و نام فیلم‌ها را از روی پوسترشان حدس بزنید.

در هفته دوم آبان ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین باز های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Mythgard را داشتیم که در آن باید با آماده‌سازی چینش کارت‌های مختلف، خود را برای نبرد‌های نفس‌گیر آماده کنید. همچنین بازی دفاع از قلعه Magic Tower: Clicker Defense را داشتیم که با گیم‌پلی‌ای ساده بازیکنان را در مقابل حملات موجودات اهریمنی قرار می‌دهد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Mythgard

Mythgard

در اولین بازی هفته به سراغ یک اثر کارتی جذاب از استودیو Rhino Games Inc رفته‌ایم. داستان Mythgard در دنیای مدرن امروزی جریان دارد که با روایتی افسانه‌ای و گیم‌پلی تاکتیکی، اثری بسیار جذاب را پیش روی بازیکنان قرار داده است. در داستان آن خدایان افسانه‌ای باستان، در Mythgard به درون دنیای مدرن پا گذاشته‌اند. بسیاری از این خدایان هزاران سال است که دیده نشده بودند، اما موجودات اسطوره‌ای برای کنترل کردن آسمان‌ها پا به میان گذاشته‌اند. درواقع شما در این بازی وظیفه دارید تا با ساخت دک، کارت‌های خود را برای نبردی نفس‌گیر آماده‌ کنید. مبارزات بازی می‌تواند به‌صورت تک‌نفره، یک‌به‌یک و دو به دو انجام گیرد. سازندگان در بازی بیش از ۴۰۰ کارت مختلف قرار داده‌اند که هرکدام ویژگی‌ منحصربه‌فردی در خود جای داده است. برای پیروزی شما می‌توانید از کارت‌های مینیون‌ها و همچنین جادو و طلسم استفاده کنید. لازم به‌ذکر است که با تجربه بخش PvE بازی می‌توانید پاداش‌های روزانه را از آن خود کنید. اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌مند هستید، Mythgard می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی Mythgard

Mountain Madness

Mountain Madness

Mountain Madness یک بازی هیجان‌آمیز کژوال از استودیو JaffaJam است که پیش از این اثر بسیار جذاب Bouncing Buddies را در کارنامه خود داشته است. گیم‌پلی بازی بدین شکل است که شما باید با قرارگیری در نقش یک اسکیت‌سوار، از بهمن پشت سر خود فرار کرده و همزمان مواظب باشید تا به موانع پیش رو برخورد نکنید. شما در این بازی باید پنگوئن‌های حواس‌پرت را روی پیست هدایت کنید، از روی صخره‌ها به پایین بپرید و مسیرهای بازی را با سرعت هرچه تمام‌تر پشت‌سر بگذارید تا به بیشترین امتیاز ممکن برسید. شخصیت اصلی شما یک پنگوئن است و سازندگان علاوه‌بر آن، کاراکترهای بامزه مختلف دیگری هم درنظر گرفته‌اند که باید آن‌ها را باز کنید. کنترل بازی بسیار ساده است و تنها باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش، از بین موانع عبور کنید. سیستم امتیازدهی بازی هم به‌نحوی است که هرچه با فاصله کمتری از موانع عبور کنید، بازی به شما امتیاز بیشتری می‌دهد. درمجموع اگر می‌خواهید یک بازی هیجان‌انگیز ساده را روی گوشی خود تجربه کنید، Mountain Madness انتخاب شما است.

دانلود بازی Mountain Madness

Magic Tower: Clicker Defense

Magic Tower: Clicker Defense

بازی بعدی یک اثر دفاع از قلعه به‌نام Magic Tower: Clicker Defense است که استودیو Nora Co. Ltd وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی روایت‌گر سرزمین میدگارد و دوره جادوگران است که در آن یک شیطان قدرتمند با باز کردن پرتال‌های مختلف، هیولاها و اهریمن‌های مختلف را وارد این سرزمین می‌کند. بازیکنان باید در نقش قهرمان‌هایی قرار گیرند که با استفاده از قدرت خود، از سرزمین میدگارد محافظت کنند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و شما کافی است در جهتی که دشمنان به‌سمت قلعه شما حمله می‌کنند، ضربه وارد کنید. شخصیت شما روی یک قلعه محافظت شده قرار می‌گیرد و دشمنان هم از درون یک پرتال به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند. پرتال‌ها رفته‌رفته نابود می‌شوند و در انتها شما را وارد یک باس‌فایت جذاب می‌کنند. با پیشروی در بازی و ارتقای سطح قلعه، می‌توانید به جایگاهی برسید که از چندجادوگر به‌‌صورت همزمان استفاده کنید. مدیریت سکه‌های به‌دست آمده از نکات مهم بازی Magic Tower به‌شمار می‌رود. به‌نحوی‌که شما می‌توانید با استفاده درست از جادوگران و قلعه خود، دشمنان را به‌راحتی از میان بردارید. اگر به‌دنبال یک بازی دفاع از قلعه سرگرم‌کننده هستید، Magic Tower: Clicker Defense را از دست ندهید.

دانلود بازی Magic Tower: Clicker Defense

Moviescapes: Guess the Movie

Moviescapes: Guess the Movie

باز بعدی هفته را به یک اثر معمایی با محوریت تست‌های مختلف راجع به فیلم و سریال اختصاص داده‌ایم. بازی Moviescapes: Guess the Movie توسط توسعه‌دهنده‌ای به‌نام Araib Karim برای گوشی‌های آیفون و آیپدها توسعه داده شده است و در آن بازیکنان می‌توانند اطلاعات خود را راجع به فیلم و سریال محک بزنند. در این بازی پس از نمایش یک پوستر مفهومی باید نام فیلم را حدس بزنید. البته چالش بازیکنان به حدس زدن نام فیلم خلاصه نمی‌شود و نمی‌توانند به‌راحتی با تایپ کردن، مرحله را پشت سر بگذارند. شاید در مراحل ابتدای حدس زدن نام فیلم کار سختی نباشد، اما زمانی‌که تعداد سطر و ستون‌های محیط بازی زیاد شود، داشتن اطلاعات بالا راجع به فیلم و سریال ضروری به‌نظر برسد. بازی همچنین از رویدادهای مناسبتی مختلفی هم برخوردار است که یک سری مراحل و تم مخصوص را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد. گرافیک بازی رنگارنگ و چشم‌نواز است و اگر از علاقه‌مندان صنعت سینما باشید، بدون شک از مشاهده پوسترهای آثار محبوب خود لذت خواهید برد. Moviescapes: Guess the Movie با بیش از ۱۰۰ مرحله متنوع می‌تواند گزینه مناسبی برای پرکردن اوقات فراغت علاقه‌مندان فیلم و سریال باشد.

دانلود بازی Moviescapes: Guess the Movie

Survivor Mr. Who

Survivor Mr. Who

آخرین بازی هفته یک اثر سبک بقا به‌نام Survivor Mr. Who است که به‌تازگی به پلتفرم موبایل راه پیدا کرده است. در داستان این بازی بازیکنان در نقش آقای هو قرار می‌گیرند. هواپیمای آقای هو به‌دلیل نقص فنی از مدار خارج شده و در جزیره‌ای بی‌نام و نشان سقوط می‌کند. حال این وظیفه شما است که به آقای هو کمک کنید در این جزیره خطرناک زنده بماند. در ابتدای بازی شما باید منابع مختلف همانند سنگ، چوب و گیاه‌های گوناگون جمع‌آوری کنید و با آن‌ها پناهگاه بسازید. با زنده ماندن در بازی به‌مرور به تجهیزات بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید و مکانیزم‌های دفاعی پیشرفته‌تری به پناهگاه خود اضافه کنید. در بالای صفحه‌نمایش شما یک نوار قرار دارد که میزان گرسنگی آقای هو را نشان می‌دهد. بازیکنان باید توجه ویژه‌ای به این نوار داشته باشند و زمانی‌که آقای هو گشنه شد، به او غذا دهند. اگر این نوار به وضعیت بحرانی برسد، به‌سختی مجازات خواهید شد. گرافیک بازی به‌صورت نقاشی و طراحی شده با دست است. اگر می‌خواهید یک بازی سبک بقا را روی گوشی‌ موبایل تجربه کنید، Survivor Mr. Who را از دست ندهید.

دانلود بازی Survivor Mr. Who

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده