نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Mythgard؛ دنیای مدرن کارتی مملو از جادو

در این قسمت از سری مقاله معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی هیجان‌انگیز Mythgard رفتیم که سبکی کارتی دارد و دنیای مدرن آن پر از سحر و جادوهای جذاب است.

بازی‌های موبایلی که سبک کارتی دارند، به خوبی توانستند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند و محبوبیت زیادی به دست بیاورند. به همین دلیل هم زومجی تصمیم گرفت که یک بازی کارتی دیگر به نام Mythgard را در این مقاله به شما معرفی کند. اگر شما هم طرفداران این سبک بازی‌ها هستید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. بازی موبایل Mythgard کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۳۲ مگابایت دارد. این بازی آیفون و اندروید توسط استودیو بازی‌سازی Rhino Games Inc ساخته شده است. این استودیو به جز این بازی، دیگر هیچ بازی دیگری را در رزومه کاری خود ندارد و می‌توان گفت که با بازی خیلی خوبی کار خود را آغاز کرده است.

Mythgard

داستان بازی اندروید Mythgard در دنیای مدرن فعلی جریان دارد که با سحر و جادو پر شده است؛ بازی‌ای که سبکی CCG دارد و دارای داستانی افسانه‌ای و استثنایی، گیم پلی تاکتیکی و ساختار بسیار جذابی برای ساخت دک برای شما در نظر گرفته است. عمقی که گیم پلی بازی آیفون Mythgard دارد، شما را به همان روزهای اولیه‌ی این ژانر بازمی‌گرداند و خاطرات زیادی را برای شما تداعی می‌کند. سیستم غنی این بازی که ویژگی‌های بسیار زیادی درون خود دارد، راه‌های جذاب و مختلفی را مقابل شما قرار می‌دهد. نکته جالبی که درباره این بازی موبایل وجود دارد، این است که شما هم می‌توانید تک نفره، یک به یک یا دو به دو بازی کنید و دوستان خود را هم به این ماجرا بیاورید.

شما برای استفاده از این بازی موبایل کارتی، باید حتما به اینترنت متصل باشید

شما در این بازی می‌توانید بیش از ۴۰۰ کارت مختلف جمع‌آوری کنید که هر کدام نقاشی‌های بسیار جذابی را روی خود دارند. میدان مبارزه‌ای جادویی و منحصر به فرد خود را بسازید و تاکتیک‌های خود را پیشرفته کنید. مدل‌های مختلفی در این بازی وجود دارد که شما می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب و بازی کنید. این بازی همانند بازی‌های دیگر نیست که چندین مرحله اول آن ساده باشد و شما به راحتی بتوانید در آنها پیروز شوید؛ بلکه شما مجبور هستید که از همان ابتدا روش درست بازی کردن را بیاموزید و برای پیروز کردن خود در میدان مبارزه تلاش کنید. این بازی میدان مبارزه‌ای دارد که شما در هیچ بازی دیگری مانندش را ندیده‌اید؛ کارت‌های مینیون‌ها و همچنین جادو‌ها و طلسم‌های خود را با دقت استفاده کنید تا نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهید. مصنوعات قدرتمندی را به وجود بیاورید که می‌تواند قوانین اساسی بازی را به طور کلی تغییر دهد.

Mythgard

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید و باید قبل از ورود به بازی، حتما از اتصال اینترنت خود مطمئن باشید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Mythgard هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Mythgard در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Mythgard


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده