// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Survivor Mr. Who؛‌ نجات آقای هو در برهوت

Survivor Mr. Who یک بازی موبایل سروایل و بقا است که در جریان آن بازیکنان در نقش آقای هو قرار گرفته و باید برای نجات و زنده‌ماندن خودشان تلاش کنند.

بازی‌‌های سروایول و بقا شاید به اندازه سایر سبک‌های بازی‌های ویدیویی مخاطب نداشته باشد، اما می‌توان در میان آن‌ها آثار سرگرم کننده‌ای را پیدا کرد. در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی اندروید و آیفون از سوی استودیو 111% رفته‌ایم. بازی آیفون و اندروید Survivor Mr. Who یک بازی بقا و سروایول است که بازیکن را در نقش آقای هو قرار می‌دهد؛ شخصی‌که هواپیمای خود را به‌دلیل نقص فنی از دست می‌دهد و در یک جزیره بی‌نام و نشان سقوط می‌کند. ازاین‌رو باید به آقای هو کمک کنید تا بتواند در این جزیره خطرناک زنده بماند و در انتها، راه نجات خود را پیدا کند. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
 Survivor Mr. Who یک بازی بقا است و در وهله اول، باید برای زنده‌ماندن تلاش کنید

با شروع بازی موبایل Survivor Mr. Who، هدایت آقای هو را برعهده می‌گیرید و باید بخش آموزشی بازی را پشت سر بگذارید. البته بخش آموزشی جزئيات خاصی ندارد و تیم سازنده ازطریق نوشته‌هایی، نحوه ساخت پناهگاه و جمع‌آوری منابع را به شما آموزش می‌دهد. Survivor Mr. Who یک بازی بقا است و در وهله اول، باید برای زنده‌ماندن تلاش کنید. بدین صورت که در طول بازی می‌توانید منابعی مثل سنگ، چوب و گیاه‌های مختلفی را جمع‌آوری کنید. با جمع‌آوری این منابع می‌توانید برای خود یک پناهگاه بسازید. برای مثال ازطریق چوب می‌توانید حصارهایی را دور پناهگاه‌ها و ساختمان‌های ساخته شده بکشید یا ازطریق سنگ و چوب هم می‌توانید Turretهای سنگی بسازید. این Turretها در نقش محافظ پناهگاه شما قرار دارند. با گذر زمان و زنده‌ماندن طی روزهای مختلف، به ساختمان‌ها و سیستم‌های دفاعی جدیدتری دست پیدا می‌کنید. یکی از موارد مهم در بازی‌های سبک سروایول و بقا، این است که مراقب وضعیت سلامت کاراکتر خود باشید. تیم سازنده Survivor Mr. Who در این بخش سعی نکرده که المان‌های زیادی را در اختیار مخاطب قرار دهد، اما ویژگی غذا خوردن را در بازی قرار داده است. در بالای صفحه‌نمایش شما یک نوار قرار دارد که میزان گرسنگی آقای هو را نشان می‌دهد. بازیکنان باید توجه ویژه‌ای به این نوار داشته باشند و زمانی‌که آقای هو گشنه شد، به او غذا دهند. اگر این نوار به وضعیت بحرانی برسد، به‌سختی مجازات خواهید شد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

حال چیدن سیستم دفاعی برای پناهگاه به چه منظور است؟ معمولا در این دسته از بازی‌ها تیم سازنده از دشمنای مختلفی استفاده می‌کند که در طول شب برای شما دردسرساز خواهند شد. Survivor Mr. Who هم از این قاعده مستثنا نیست و زمانی‌که هوا تاریک شد، حتما باید به پایگاه خود برگردید، زیرا موجودات مختلفی به شما حمله می‌کنند. زمانی‌که روزهای بیشتری زنده‌بمانید، تعداد دشمنانی هم که به شما حمله می‌کنند، بیشتر خواهد شد. به‌عبارتی در طول روز باید غذا و منابع پیدا کنید و پایگاه خود را به‌روز کنید و در شب، از آن دربرابر حمله هیولاها محافظت کنید. البته اشاره کنم که شخصیت‌های دیگری هم در جهان بازی جدا از آقای هو قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی سروایل با طراحی‌های دستی و نقاشی شکل هستید، بازی اندروید و آیفون Survivor Mr. Who می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. دراین‌میان اشاره کنم که با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، می‌توانید بازی‌های با کیفیت اندروید را به‌راحتی پیدا کنید. در زیر هم می‌توانید تریلر مربوط‌به‌ گیم‌پلی Survivor Mr. Who را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Survivor Mr. Who


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده