// دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Magic Tower: Clicker Defense؛ دفاع از میدگارد

Magic Tower: Clicker Defense یک بازی موبایل دفاع از قلعه است که در جریان آن موج‌های مختلفی از دشمنان به قلعه حمله می‌کنند و شما باید از آن دفاع کنید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی دفاع از قلعه رفته‌ایم که توسط استودیو Nora Co. Ltd توسعه داده شده است. بازی اندروید Magic Tower: Clicker Defense محصولی است که سعی دارد به‌واسطه‌ی ساده‌ترین مکانیزم‌ها، یک گیم‌پلی سرگرم کننده و هیجان‌انگیز را در اختیار مخاطب قرار دهد. از نظر داستان، بازی Magic Tower: Clicker Defense روایت‌گر سرزمین میدگارد و دوره جادوگران است؛ جایی‌که یک شیطان قدرتمند پرتال تاریکی را از هل‌هیم به نقاط مختلف میدگارد باز می‌کند تا هیولاها و اهریمن‌های مختلف سرزمین میدگارد را از بین ببرند. بازیکن در نقش قهرمان‌هایی قرار می‌گیرد که باید به‌واسطه‌ی قدرت خود، از میدگارد محافظت و پرتال‌های تاریکی را از بین ببرند.

Magic Tower: Clicker Defense

مدیریت درست سکه‌هایی که به‌دست می‌آورید، مهم‌ترین مورد در بازی است

با شروع بازی موبایل Magic Tower: Clicker Defense، یک بخش آموزشی برای شما تدارک دیده شده است که در جریان آن به‌خوبی نحوه بازی کردن را یاد خواهید گرفت. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی موبایل Magic Tower: Clicker Defense، این است که نیازی به انجام فعالیت‌های مختلف ندارد و سیستم هدایت شخصیت و انجام ضربات تنها با ضربه‌زدن روی صفحه‌نمایش انجام می‌شود. درواقع کافی است در جهتی که دشمنان به سمت قلعه شما حمله می‌کنند، ضربه وارد کنید. ساختار بازی بدین شکل است که کاراکتر داستان روی یک قلعه محافظت شده قرار می‌گیرد و یک پرتال هم روبه‌روی شما قرار گرفته است. در ادامه دشمنان از این پرتال بیرون می‌آیند و وظیفه دارید آن‌ها را از بین ببرید. هر دور که دشمنان از پرتال خارج می‌شوند، به‌عنوان یک روز درنظر گرفته می‌شود. به‌عبارتی دشمنان شما در جریان روزها یا همان موج‌های مختلف به سمت قلعه حمله می‌کنند و وظیفه دارید آن‌ها را از بین ببرید. رفته رفته نوار سلامت پرتال هم کاهش پیدا می‌کنند تا اینکه از بین برود. پس از اینکه پرتال را نابود کردید، یک باس فایت برای شما درنظر گرفته می‌شود. بازیکنان با گذر زمان و رسیدن به‌سطوح بالاتر، می‌توانند مدام قلعه و قهرمان خود را ارتقا دهند. ازاین‌رو زمانی‌که قلعه شما به سطح‌های بالاتر برسد، به‌جایگاهی می‌رسد که می‌توانید از چند جادوگر به‌صورت همزمان استفاده کنید.

ازاین‌رو مدیریت درست سکه‌هایی که به‌دست می‌آورید، مهم‌ترین مورد در بازی است. با استفاده درست از آن‌ها در ارتقای جادوگر و قلعه خود، می‌توانید به‌راحتی دشمنان سطح بالا و قدرتمند بازی را از بین ببرید. تیم سازنده جدا از بخش داستانی، تعدادی سیاه‌چال هم برای بازیکنان طراحی کرده است تا بتوانند با پاکسازی آن‌ها، آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنند. نوار آیتم‌های شما در پایین صفحه‌نمایش قرار دارد و در طول نبردها می‌توانید از این آیتم‌ها استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که یک حالت مبارزه خود کار هم برای شما درنظر گرفته شده است که به مدت ۹ دقیقه هوش مصنوعی هدایت کاراکتر بازی را به‌دست می‌گیرد. البته برای دفعات بعد، باید از ویدیوهای تبلیغاتی بازی استفاده کنید. در انتها، بازی اندروید Magic Tower: Clicker Defense محصولی است که در ظاهر، یک بازی کاملا ساده و کژوال به‌نظر می‌رسد، اما پس از ورود به آن و تجربه بازی، متوجه می‌شود درکنار ساده بودن، مکانیسم‌های مخصوصی هم دارد که آن را متفاوت‌تر از بازی‌های دفاع از قلعه به‌نمایش می‌گذارد.

Magic Tower: Clicker Defense

اگر به‌دنبال یک بازی دفاع از قلعه هستید که بتواند شما را سرگرم کند، بازی موبایل Magic Tower: Clicker Defense می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. دراین‌میان اشاره کنم که با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، می‌توانید بازی‌های با کیفیت اندروید را به‌راحتی پیدا کنید. در زیر هم می‌توانید تریلر مربوط‌به‌ گیم‌پلی Magic Tower: Clicker Defense را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Magic Tower: Clicker Defense


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده