نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Mountain Madness؛ تجربه جدیدی از اسکی

در این قسمت از سری مقالات معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی جذاب Mountain Madness رفتیم که شما در آن باید به شخصیت اصلی داستان کمک کنید که از دست بهمن فرار کند.

بازی موبایل Mountain Madness بازی هیجان‌انگیز و بامزه جدیدی است که قصد داریم تا در این مقاله، آن را به شما معرفی کنیم. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در یک فضای فانتزی و دوست داشتنی، تجربه جدیدی از اسکی داشته باشید، پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید؛ زیرا بازی آیفون و اندروید Mountain Madness کاملا مخصوص شما است. این بازی موبایل کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۱۶۰ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی تازه کار JaffaJam ساخته شده است که پیش از این، ساخت بازی بسیار جذاب Bouncing Buddies را هم در رزومه کاری خود داشت.

بازی Mountain Madness
بازی Mountain Madness
بازی Mountain Madness
این بازی فانتزی، موسیقی جذابی دارد که هیجان آن را چند برابر می‌کند

شما در بازی اندروید Mountain Madness باید از یک بهمن بسیار بزرگ که با سرعت به شدت زیادی در تعقیب شما است، فرار کنید. البته بهمن تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید؛ در همین حین که شما در حال فرار کردن هستید، باید تمام حواس خود را به محیط اطرافتان هم بدهید تا با درختان برخورد نکنید، از روی دریاچه‌های یخ زده عبور نکنید و به موانع دیگر هم نخورید؛ مگر اینکه دوست داشته باشید تا آن مرحله از بازی را از دست بدهید و دوباره از ابتدا بازی کنید. پنگوئن‌های حواس‌پرتی را که اصلا به اطراف خود توجه ندارند روی این پیست هدایت کنید. با سرعت زیادی روی جاده‌ها بلغزید و آن‌ها را طی کنید؛ از روی صخره‌ها به پایین بپرید؛ امتیازهای زیادی جمع کنید تا بتوانید همه جعبه‌ها را از آن خود کنید.

شما در بازی آیفون Mountain Madness می‌توانید شخصیت‌های بامزه زیادی را آزاد و با آنها بازی کنید. برای استفاده از این بازی و لذت بردن از آن، تنها کافی است که از یکی از انگشتان خود استفاده کنید و به هدایت پنگوئن خود بپردازید. سعی کنید که با فاصله بسیار کمی از موانع رد شوید تا امتیاز بیشتری را به دست بیاورید؛ هرچه فاصله کمتر، امتیاز دریافتی هم بیشتر. چندین نوع مختلف زمین در این بازی جذاب وجود دارد؛ از مسیرهای پر از درخت گرفته تا روستاهای کوهستانی. شما هر قدر که از کوه فاصله بگیرید و مراحل بیشتری را طی کنید، با موانع چالش برانگیز جدیدی برخورد می‌کنید؛ مثل جاده‌های شلوغ یا صخره‌های شیب‌دار. با امتیاز بیشتر، تجهیزات جدیدتری را باز کنید تا حرفه‌ای‌تر شخصیت خود را هدایت کنید یا پرش‌های جذاب‌تری داشته باشید. یکی از نکات جذاب این بازی، این است شما در حین بازی، با اسکی‌بازان دیگری در دامنه‌ها برخورد می‌کنید که باید با سرعت تنظیم شده‌ای آنها را رد کنید.

بازی Mountain Madness
بازی Mountain Madness
بازی Mountain Madness

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Mountain Madness هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Mountain Madness در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به مقالات بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Mountain Madness


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده