محسن ظهرابی
فارس، شيراز
درباره من:
ارتباط با من/ اینستاگرام: mohsenzohrabi71/ ایمیل: mohsenzohrabi1371@gmail.com
ارتباط با من/ اینستاگرام: mohsenzohrabi71/ ایمیل: mohsenzohrabi1371@gmail.com
عضویت: پنجشنبه, ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
نظر
@DAVID19CAGE
خب اجازه بدین پیش از هر چیز کلمات غلط رو از ادبیاتمون حذف کنیم. درام و جنایی سبک نیستند. ژانر سریال به حساب میان. اینکه فرق سبک با ژانر چیه در این کامنت نمیگنجه. پس وقتی درباره بیسوادی حرف میزنیم باید بدونیم خودمون تو چه موضعی ایستادیم. از اون گذشته من جایی نگفتم سبک نارکوس رئالیسم جادویی است. در متن توضیح داده شده که رئالیسم جادویی چیه و چطور میتونه به مفهوم سریال ارتباط برقرار کنه. سریال با تعریف رئالیسم جادویی شروع میشه. در قسمت پایانی فصل دوم اسم مارکز و رمانش صد سال و تنهایی میاد و درباره غیب شدن ناگهانی جادو در رمانهاش صحبت به میان میاد. شروع فصل دوم اتفاقی میافته که به سختی در منطقی واقعگرایی میگنجه و خیلی چیزهای دیگه. میشه موارد بیشتری به لیست بالا اشاره کرد تا بدونیم که چقدر سریال ارجاع داره میده به سبکی از نویسندگی که در آمریکای جنوبی رواج داشته. در ضمن رئالیسم جادویی با صد سال تنهایی خلق نشد و پیش از اون تو آثار نویسندههای آمریکایی جنوبی میشه نمونههاش رو پیدا کرد. مارکز اون رو به اوج خودش رسوند. این تعریفی هم که از رئالیسم جادویی کردین تقریبا میشه گفت هیچ ربطی به این سبک نداره پیشنهادم اینه به جای عجله کردن و اظهار نظرهای سریع کمی بیشتر مطالعه کنید.
پست
چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۹۹, ۱۰:۵۹پست
یکشنبه, ۱۷ فروردین ۹۹, ۲۰:۰۰نظر
@هیتمن
لطف داری عزیز :)
عمری باقی باشه در خدمتتون هستیم.
پست
جمعه, ۱۵ فروردین ۹۹, ۲۲:۵۹نظر
کم و بیش با نکاتی که مطرح کردی موافقم اما از زوایای مختلفی فیلم برام عزیزه که سعی کردم تو نقد توضیح بدم.
نظر
لطف داری ممنونم :)
منم موافقم تصویربرداری فیلم خیلی ویژه هست.
پست
سه شنبه, ۱۷ مهر ۹۷, ۲۱:۵۹پست
یکشنبه, ۲۲ بهمن ۹۶, ۱۹:۵۹پست
پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۹۶, ۱۹:۵۹