عضو تحریریه
محسن ظهرابی

محسن ظهرابی

فارس، شيراز
درباره من:
ارتباط با من/ اینستاگرام: mohsenzohrabi71/ ایمیل: mohsenzohrabi1371@gmail.com
عضویت: پنجشنبه, ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
26

نقد فیلم Seobok | روایت شبیه سازی انسان

Seobok از تازه‌ترین فیلم‌های کره‌جنوبی در ژانر علمی خیالی است. فیلمی درباره‌ی مواجهه‌ی بشر با موجوداتی که در آینده به‌دست بشر خلق می‌شوند. با زومجی همراه باشید.

9

نقد فیلم Night in Paradise | اثری گنگستری از سینمای کره

Night in Paradise «شب در بهشت» ترکیب ناموفقی از فیلم گانگستری  A Bittersweet Life و عاشقانه‌ی My Sassy Girl است. مهم‌ترین نتیجه فیلم آن است که برای همنشینی این دو ژانر نیاز به ظرافت بسیار بیشتری است.

18

نقد سریال The Good Doctor | یک سریال پزشکی جذاب

با معرفی یک سریال پزشکی جذاب و هیجان‌انگیز همراه زومجی باشید. The Good Doctor «دکتر خوب» نشان می‌دهد چطور یک بیمار اوتیسم می‌تواند به یکی از مهم‌ترین جراحان بیمارستان تبدیل شود.

37

نقد فیلم Sunset Boulevard | تاوان طمع در هالیوود

فیلم Sunset Boulevard «سانست بلوار» ساخته‌ی بیلی‌ وایلدر فیلمی کنایی است درباره‌ی بی‌رحمی سینما. درباره‌ی نور سینما که به اختیار خودش هر زمان بر هر کس که بخواهد می‌تابد. با زومجی و نقد فیلم همراه باشید.

18

نقد فیلم The Woman in the Window | تلفیق سرگیجه و پنجره عقبی هیچکاک

فیلم زنی پشت پنجره درامی روان‌شناسانه است که سرگیجه و پنجره‌ی عقبی هیچکاک را به یادمان می‌آورد اما بسیار عقب‌تر از آن‌ها می‌ایستد. جو رایت به خوبی توانسته صحنه‌هایی از سینمای هیچکاک را بازسازی کند اما در ساخت دنیای جنایی و توهمی، ناتوان مانده است.

48

حقیقت، عدالت یا مبارزه؛ فیلم‌های دادگاهی کدام را جستجو می‌کنند؟

فیلم‌های دادگاهی می‌کوشند تا درباره‌ی حقیقت، عدالت و مفهوم مبارزه صحبت کنند. بعضی نمونه‌های موفق توانایی تغییر افکار عمومی را پیدا می‌کنند. با زومجی همراه باشید تا سری به دنیای وکیل‌ها و دادستان‌های تاریخ سینما بزنیم. 

9

نقد فیلم ?Quo Vadis, Aida | نامزد فیلم خارجی زبان اسکار 2021

فیلم Quo Vadis Aida «تو کجا می روی آیدا؟» از نامزدهای خارجی‌زبان اسکار ۲۰۲۱ و منتخبان جشنواره‌ی ونیز درباره‌ی کشتار بی‌رحمانه بی‌پناهان بوسنی در سربرنیتسا است. 

171

بهترین فیلم های کره ای تاریخ که نباید از دست بدهید

نزدیک به سه دهه از موج نوی اول سینمای کره‌جنوبی می‌گذرد. فرصت مناسبی است تا سراغ بهترین فیلم‌های این کشور برویم. ۳۰ فیلم در فهرست گنجانده‌ایم. با زومجی همراه باشید.

57

نقد فیلم Chinatown | اثر ماندگار رومان پولانسکی

فیلم Chinatown «محله‌ی چینی‌ها» در صدر فیلم‌های جنایی - کارآگاهی، جایی ثابت شده دارد. رومن پولانسکی با ساخت این فیلم در سال ۱۹۷۴ تا ابد خودش را در تاریخ سینما ماندگار کرد.

34

نقد مستند My Octopus Teacher | برنده جایزه بهترین مستند اسکار ۲۰۲۱

مستند My Octopus Teacher برنده بهترین مستند اسکار در سال ۲۰۲۱ درباره‌ی ارتباط یک انسانِ ماجراجو، غواص و البته فیلمساز با یک اختاپوس دوست‌داشتنی است. ارتباطی که در گذر زمان به دوستی تبدیل می‌شود.

صفحه ۱ از ۱۰