// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰

بازی Bloodstained میزبان دو حالت جذاب می‌شود

پنج سال بعد از عرضه Bloodstained: Ritual of the Night، دو حالت جدید برای این بازی اکشن نقش‌آفرینی عرضه خواهد شد.

این هفته دو هدف بلندپروازانه دیگر کیک‌استارتر بازی Bloodstained: Ritual of the Night تحقق می‌یابند. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پنج سال از عرضه این بازی گذشته است. استودیو ArtPlay از برنامه زمانی محتوای پس از عرضه بازی رونمایی کرده است که شامل دو هدف یادشده هم می‌شود: حالت Chaos و حالت Versus درکنار لوازم تزئینی جدید.

نقشه راه محتوای پس از عرضه سال ۲۰۲۴ بازی Bloodstained: Ritual of the Night

طبق توضیحات سازندگان، حالت Chaos حالتی اکشن کو-آپ آنلاین یا محلی است که به‌صورت تک‌نفره و با دوستان قابل تجربه است یا می‌توان با دیگر بازیکنان پلتفرم مشابه آن را تجربه کرد. Versus هم حالتی بازیکن‌ دربرابر بازیکن به‌حساب می‌آید که در آن می‌توان به‌‎صورت اسپلیت-اسکرین با دیگر بازیکنان مبارزه کرد.

در توضیحات این حالت آمده است: «در ابتدای مسابقه، بازیکنان وارد اتاقی مخصوص مبارزه می‌شوند. موج‌های دشمنان به بازیکنان حمله خواهند کرد. با شکست‌دادن شیاطین، به روح دسترسی خواهید داشت. این روح‌ها در مجسمه مرکزی (فروشگاه بازی) برای ارتقای سلاح‌ها، زره‌ها یا آیتم‌ها قابل استفاده است. می‌توانید حملاتی خریداری کنید که روی رقیب شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. اتاق‌شان را پر از مه کنید، کنترل آن‌ها را برعکس کنید و غیره! برنده بازیکنی است که بیشتر زنده بماند.»

حالت Versus از بازی آنلاین و محلی با دوستان یا حریف‌یابی با دیگر بازیکنان پلتفرم یکسان پشتیبانی می‌کند. هر دو حالت موردنظر از کراس-پلتفرم پشتیبانی نخواهند کرد.


منبع XboxAchivements
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده