محسن ظهرابی

محسن ظهرابی

فارس، شيراز
درباره من:
ارتباط با من/ اینستاگرام: mohsenzohrabi71/ ایمیل: mohsenzohrabi1371@gmail.com
عضویت: پنجشنبه, ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
    • نظر

      @علی نجیب
      متوجه منظورتون نشدم.
      فیلم ها هم به واسطه خودشون بزرگ میشن نه تعاریف ما و القابی که ما بهشون میدیم.

    • نظر

      @حسین سلیمانی
      واقعیتش من مشکل خاصی با هیچکسی ندارم از جمله محمد حسین مهدویان.

      https://www.zoomg.ir/2017/3/26/159448/the-story-of-noon-review/

      این هم لینک مطلبی هست که درباره فیلم ماجرای نیمروز توی همین سایت نوشتم و خیلی هم فیلم قبلیش رو دوست دارم. بیشتر حسرت میخورم که مسیر فیلمسازی مهدویان از ماجرای نیمروز به لاتاری رسیده و این سلیقه من به عنوان نویسنده این متن هست.
      من به سلیقه شما احترام می‌گذارم اما باهاش مخالفم. اگه بیشتر هم توضیحش بدین میتونیم با هم راجع بهش حرف بزنیم.
      درباره نفرت تاریخی مردم ایران از عرب‌ها هم من موافقش نیستم که همچین مسئله‌ای بخواد ماندگار بشه اما فیلم لاتاری مشخصا داره به ادامه دار شدنش کمک میکنه. به علاوه به دلایل مختلف طبیعی هست که نفرت وجود داشته باشه.

    • نظر

      @asleep bone
      ممنون از لطفتون واقعا. من شرمندم اگه مطلبم رنجوندتتون. واقعیتش تحلیل سیاسی اجتماعی فرهنگی برای فیلمی که مشخصا مسئله فرهنگ و اقتصاد و سیاسته بدیهی ترین کاری هست که یه تحلیلگر میتونه انجام میده.
      من تصورم اینه که بیشتر از اونکه وجود تحلیل سیاسی اجتماعی شما رو رنجونده باشه تفاوت سلیقه من در مباحثی که مطرح شد با سلیقه و تصور شما باعث این ناراحتی شده.
      اگه بیشتر نظر خودتون رو توضیح بدین من بهش فکر میکنم.
      به هر حال ممنون که مطلبم رو خوندین.

    • نظر

      @امیر لشگری
      به یادداشت نزدیک تره هر چند تحلیل و مقایسه با دیگر آثار رو هم داره. به هر حال اون جمله ابتدایی هم یک شوخی بود.
      به علاوه من روشن گری به خصوصی در فیلم نمیبینم چراکه از مطالبی که در صفحه حوادث مینویسن پاشو فراتر نمی گذاره.

    • نظر

      @Mr AFTUS
      ممنون که مطلبم رو با حوصله خوندین فک میکنم تو ده خط اول چیزی از ماجرای فیلم لو ندادم البته.
      اگه این اتفاق افتاده عذر میخوام.

    • پست
      سه شنبه, ۱۷ بهمن ۹۶, ۲۱:۰۱
      نقد فیلم لاتاری
      101
    • نظر

      @Max Tireless
      واقعیتش من این تشابهی رو که میگید حس نکردم. بی خوابی ساخته نولان خودش بازسازی از یه فیلم با همین اسمه که لینک ویکی پدیاش رو میزارم همینجا.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Insomnia_(1997_film)

      اما صحنه پایانی فیلم بادیگارد درباره یه عملیات بمب گذاریه در صورتی که پایان بندی فیلم بی خوابی در مه هست. صرفا به خاطر اینکه دو شخصیت خوابشون میاد نمیشه مقایسه کرد دو فیلم رو با هم. خوابی که آل پاچینو احساس میکنه از بی خوابیه اما خوابم میاد در بادیگارد معنیش خستگی هست. و شخصیت کار خودش رو کرده و حالا میخواد بخوابه (بمیره)

    • نظر

      @Omidpop
      توی زمان جشنواره معمولاً یادداشت روی فیلم‌ها نوشته میشه. از این گذشته من تعاریف شما رو از دو کلمه‌ای که نوشتین نمیدونم.
      به هر حال ممنونم که وقت گذاشتین و مطلبم رو خوندین و نظر دادین!

    • پست
      شنبه, ۱۴ بهمن ۹۶, ۱۷:۳۱
    • نظر

      @ایجنت 47
      ممنون از لطفتون :)