عضو تحریریه
محمدحسین جعفریان
،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳
پست
شنبه, ۱۷ فروردین ۹۸, ۱۸:۰۶پست
شنبه, ۱۷ فروردین ۹۸, ۱۳:۳۱نظر
واکین فینیکس که مطلقا عالی ظاهر شد. تکراری نبودن حسوحال جوکر فیلم نسبت به اون جوکرهای خوب، بد یا معرکهای که تا امروز دیدیم هم دوستداشتنیه. دربارهی خود فیلم نمیشه با تریلر قضاوت کرد ولی میشه تریلر رو در جایگاه یه تریلر سنجید. این تریلر معرکه بود.
پست
سه شنبه, ۱۳ فروردین ۹۸, ۲۲:۰۱پست
سه شنبه, ۱۳ فروردین ۹۸, ۲۱:۴۶نظر
@AMA
بازیگر نقش شخصیت اصلی این بازی یعنی سم پورتر بریجز همون نورمن ریداسه. یعنی موضوع فقط شباهت نیست و بازیگر نقشهای دریل دیکسون و سم پورتر بریجز، واقعا یک نفر ثابته.
نظر
@بوجک هورسمن
سلام. ممنون از پاسخت
شاید اگر بازی بد باشه کسی جرئت به زبون آوردنش رو نداشته باشه. ولی دقت کنین که این آدمها، هیچکدوم قرارداد برای ستایش بازی هم امضا نمیکنن. اونها فقط به استودیو میرن و بازی رو میبینن یا تجربهاش میکنن. یا مثل کارمندان گوریلا گیمز در مقابل اون میشینن و مدتی از گیمپلیش رو میبینن. همینجا پروسهی نمایش یا تجربهی بازی توسط این افراد به پایان میرسه. حالا این که برن خونه و دربارهاش توئیت کنن یا تو یه مصاحبه به ستایش ازش بپردازن یا اصلا دربارهاش حرف نزنن، دیگه به خودشون مربوطه. حتی تفاوتهای بیان این آدمها هم نشون میده که واکنشهاشون ابدا تعیینشده نیست و به ابراز نظر شخصیشون برمیگرده. مثلا همین شخص، یکی از اعضای بند CHVRCHESئه که کوجیما به خاطر علاقهاش به این گروه و حضورشون تو توکیو، به استودیو دعوتش کرده. اما این که چنین چیزی دربارهی بازی بگه، از قبل معین نشده. پس قابل جدی گرفتن هست و اعتبار داره.
موفق باشید و پاینده
نظر
ساخت یک آیپی جدید با بودجهی بسیار زیاد، در دنیای امروز که تعداد قابل توجهی از مخاطبان فقط به خاطر اسم Call of Duty یا Battlefield اونها رو میخرن، کار بسیار سخت و ریسک بسیار بزرگیه. فقط نگاه انداختن به آمار فروش بازیهای گوناگون، نشون میده که یک اسم و آیپی شناختهشده، آخرش از متاکریتیک و اپنکریتیک و تبلیغات و غیره و غیره تو فروش و سودآوری مهمتره. برای همین ارائهی هر تصویر، ویدیو یا اطلاعات در حد و اندازهای کمتر از فوقالعاده، خطرناکترین چیز برای یک آیپیِ داستانی جدیده و بهترین کار ممکن، پخش کردن ذرهذرهی اطلاعات مرتبط با چنین بازیهاییه.
با ارتباط دائمی و طولانیمدت با مخاطبان از طریق نمایش بازی به آدمهایی که خودشون مخاطب دارن و واکنش نشون دادنشون توجهات آدمهای تازهای رو به بازی جلب میکنه. تازه فارغ از این که اصل اطلاعات دادنها و تریلر پخش کردنهای توسط ناشر بازی یعنی پلیاستیشن کنترل میشه، این که بازی تلاش میکنه به بهترین سطح ممکن و نهاییترین فازهای ساخت برسه و بعد تریلرهای مفصلش رو تقدیم گیمرها کنه، هوشمندانهترینه.
مخصوصا از این نظر که بازی با توجه به صحبت همه، سبک تازهای هم داره و از برخی جهات کاملا دیدهنشده و جدیده. یعنی نه تنها نمیتونه به خاطر اسمش سودآوری کنه و یک آیپی جدید به حساب میاد، بلکه نمیتونه خیلی تو تبلیغات دهان به دهانش از این که مثلا «شبیه فلان بازیه ولی اونجوریه» هم بهره ببره. پس با توجه به همهی اینها، روش تبلیغات هوشمندانه و صحیحی رو پیش گرفته و مطمئنم وقتی در چهار الی پنج ماه باقیمونده به روز عرضه باشیم، به اندازهی لازم تریلر و ویدیو از گیمپلی و اطلاعات رسمی و توضیحات قابل درک ازش منتشر میشه.
پست
دوشنبه, ۱۲ فروردین ۹۸, ۱۸:۵۶پست
یکشنبه, ۱۱ فروردین ۹۸, ۱۶:۵۹